|
Auteur: |
|
|
nog nooit van gehoord |
|
nope. onbekend. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Leg gewoon bij Den Draak (even voor Vlaardingers) |
|
quote: Sinds ik in wageningen woon kom ik daar niet meer zo vaak. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Gister voor het eerst zien liggen bij de boekhandel op de campus! Positieve verassing want ik had er eigenlijk nog nooit vangehoord. Leuke band selectie (harcore/metal etc) en leuke interviews, wel iets te veel op de oppervlakte, 't zijn een beetje korte "introductie interviews". Verder is die sampler erg oke! Had die er niet bij gezeten dan had ik de prijs van bijna 5 euro wel iets te duur gevonden. |
|
cool blad, lees je eens wat andere hardcore interviews dan in de aardschok |
|
Zeg, Tammi, zines van mij nog gehad ??? heb je d'r niet meer over gehoord namelijk... Fuck the world and fuck you |
|
jazeker, als t goed is komt je spul deze week jou kant op. wel cool zine, alleen erg veel tussendoor gepraat |
|
hehehe, dat tussen door gepraat proberen we met de volgende inty's wat te vermijden hoor...maar dat lees je wel in nr 5, dacht ff dat de post me weer eens genaaid had en dat het spul weer eens niet was aangekomen.is al eens iets te vaak gebeurd namelijk. Fuck the world and fuck you |
Index / Muziek algemeen |