|
Auteur: |
|
|
Dit weekend is onze nieuwe cd ‘Xentron | Obscure Machinery of the Mind’ uitgekomen. Op de geheel nieuwe website (http://www.nextwastedimension.com) zijn twee full lenght mp3’s te vinden van Distorted Reality en Force Fed Greed. De cd is uiteraard via de website te bestellen. Ook is hij te krijgen bij onze cd-release party aanstaande vrijdag in het Burgerweeshuis te Deventer, of bij één van de andere optredens. Volledige versie 7 euro, promo 2,50 euro. Verdere info omtrent de release is aanwezig op de site. Doe er uw voordeel mee! Binnenkort dus ook live op ZM-Fest 3. We horen het wel weer… |
|
holy fuck die site! hippie www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
tering ... beeldbuis aan stront .. na al dat zwart ineens felgeel en zo ... |
|
whaha www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ik vind het wel een grappig idee deze mix van stijlen Gitaren zijn met een POD opgenomen of niet? |
|
quote: Gitaar komt idd uit de POD. Mooi in de huiskamer opgenomen . |
|
YAY kleur in metal land. Muziek doet me denken aan Umbra Animae, band die ik heb gezien als voorprogramma van Houwitser en TMDC. Ook zo van die electronische piepjes en riedeltjes erdoor. Klinkt wel grappig, maar 7 euro.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Die mp3's klinken zeker niet slecht... Maar om nou te zeggen dat dit super origineel is, vind ik weer een beetje ver gaan. The Kovenant en ...And Oceans zijn namen die me gelijk te binnen schieten bij het beluisteren van de mp3's, alhoewel deze mp3's wel een stuk beter zijn dan dat laatste album van The Kovenant. edit: Tering. Ik heb alle 4 de mp3's nu een paar keer geluisterd en ik kom er maar niet uit wat ik het beste nummer vind, om de simpele reden dat ik ze allemaal even goed vind. En aangezien The Kovenant alleen nog maar pulp produceert, is het helemaal niet erg dat iemand het estafettestokje heeft overgenomen. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 22-03-2004 23:48] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Gave site! |
Index / Heavy Metal |