|
Auteur: |
|
|
in de Troubadour |
|
Meer info: http://www.de-troubadour.com/ne/db.php?id=336 Kaarten zijn dus 12,50, de show start om 20:30, en't is op een zondag. Klinkt wel interessant in ieder geval For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
blaze is solo iig stukken beter dan in zijn tijd bij maiden. |
|
*schop* Nou, weer omhoog dan maar, gezien de populariteit van dit topic weet ik niet of het zin heeft, maar goed, wie is er allemaal bij aankomende zondag? Ik in ieder geval wel For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
twee weken geleden nog gezien met klassiek orkest als gast bij Doro hij zingt veel beter dan vroeger, zijn podiumprestatie is nog steeds afgeken op zijn Bruce, soloplaten zijn echter zeer degelijk en ik mag hem wel twee weken geleden zong hij fear of the dark met ons doro'tje Do androids dream of electric sheep? |
|
Oe, da's wel wat beter dan Man On The Edge Maar goed, ik ben benieuwd, tot nu toe is hij me live ook nog nooit tegen gevallen, en presentatie is ook goed (afgekeken of niet, beter dan als een zoutzak op't podium staan ) For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: hij zong man on the edge ook en ook nog een nieuw solo nummer en dan op het einde van concert zong hij 'all we are' mee Do androids dream of electric sheep? |
Index / Concerten |