|
Auteur: |
|
|
Isle of man: nieuwe deathmetal band met zeer diverse invloeden... we hebben sinds vandaag een eerste MP3 online op ... http://www.isleofman.nl EN we zijn hard opzoek naar SHOWS... dus als iemand geinteresseerd is... mail ons dan effe op: info@isleofman.nl [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 23-03-2004 11:37] |
|
"Daddy I wanna be a rockstar ?" Ik vind het best wel goed klinken, maar wat een rare song-titel. |
|
klinkt goed ga zo door |
|
Waarom zou je je band Isle Of Man noemen, als je uit NL komt? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Het zijn misschien fanatieke motorliefhebbers en als je ergens doden wil zien vallen, moet je op de jaarljkse TT zijn daar. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
|
|
Beter Bile of Man of Man of Nile toch |
|
Of 'Pile Of Men'? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Ik heb geluisterd. En nu? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Klinkt wel leuk. Onder downloads is wel een gave drumsolo te vinden en een live filmpje met een pit van 2 man Suck on this |
|
De toegang tot het opgegeven bestand of pad is geweigerd respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
nice! |
|
Het nummer is imo een beetje te braaf, het beukt niet genoeg voor deathgrind "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Hahaha dat is niks vergeleken met Oxl. die hadden een pit van 4 man, he rim? |
|
vet geluid, zeg! make me your idol? raar, dat de compositie het ene moment aardig technisch is, het andere moment weer erg simpel. Oud Vuil. |
Index / Muziek algemeen |