IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Reverend Bizarre Volgende pagina
rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 23-03-2004 13:42 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Naar aanleiding van de recensie door Jenje op de frontpage van De nieuwe EP "Harbringer Of Metal" van Reverend Bizarre, toch maar een topic openen over deze band.

Dit klinkt werkelijk geweldig!! het eerste nummer is een beetje in de stijl van Celestial Season ten tijde van Solar Lovers, maar veel langzamer en geen grunt maar erg donkere clean vocals!

Zeer sterke cover op deze plaat is het nummer DUNKELHEIT van BURZUM. GEWELDIG!!!! hier komt wel de grunt om de hoek kijken!

Voor liefhebbers van Candlemass, Solitude Aeternus, Esoteric en Skepticism....

meer mensen die dit kunnen waarderen???

[Dit bericht is gewijzigd door rvanderholst op 23-03-2004 13:51]

I Find That I Am Not There...

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 07-04-2004 22:34 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

NP: In the rectory of the bizarre reverend

Absoluut heersende plaat. Ik ga hem steeds beter vinden! Die stem van die zanger is echt zo geweldig!!! Maar ook gewoon de gehele composities.

Een band als deze bewijst maar weer: DOOM HEEEEERSCHT!!!

Dear dirty delightful old drunken old days

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 07-04-2004 22:35 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ze hebben een split 7" met Ritual Steel. Fucking gave band die laatste.

Ik, Wil Schuurman

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 08-04-2004 11:13 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

NP: DUNKELHEIT

holy moses, wat een goede gave cover van Burzum.... kippevel!!!!!

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 08-04-2004 11:14 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Typisch zo'n net-niet-band.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2004 12:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Album vond ik zeer goed, maar niet zo;n schijf die je snel opzet ...

Dopethrone
Usericon van Dopethrone
Posted 08-04-2004 13:08 by Dopethrone Wijzig reactieProfiel van DopethroneQuote dit bericht

IDD goede band!!

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 19-04-2004 10:20 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Heerlijk die cover van BURZUM

Dunkelheit!!! donker donker donker!!!

adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 19-04-2004 10:32 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

het origineel op zich is dan ook superb

Uit liefde voor ZM.

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 19-04-2004 10:39 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 10:32 schreef adder het volgende:
het origineel op zich is dan ook superb

juistum!!!

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-04-2004 16:21 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

te zien op dutch doom day III

ben nu Harbringer of Metal aan het luisteren, prima plaat

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 19-04-2004 17:25 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

goede doom band

ken alleen laatste release maar die is zeker goed

link candlemass vind ik echt niet zo heel evident

Do androids dream of electric sheep?

vitus_frank
DOOM or be DOOMED
Usericon van vitus_frank
Posted 03-05-2004 23:22 by vitus_frank (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van vitus_frankQuote dit bericht

Reverend Bizarre mag gerust gezien worden als de vaandeldrager van de nieuwe generatie doom-metal bands.
Voor mensen die nog wat moeite hebben met de harbinger cd, probeer dan eerst de eerste cd:
In the rectory of bizarre reverend.
Hapt heerlijk weg

[Dit bericht is gewijzigd door vitus_frank op 03-05-2004 23:23]

acid
Usericon van acid
Posted 30-11-2004 20:31 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Voor de liefhebbers van deze geniale band die "In the rectory" nog niet hebben; deze is zojuist heruitgebracht + een bonus cd met de volgende nieuwe nummers:

The March of the War Elephants
The Festival
The Goddess Of Doom
Aleister
For You Who Walk in the Land of the Shadows
Dark Sorceress (Autumn Siege)
The Wrath of the War Elephants

+ videoclip van "Doom over the world".

"Jullie stemmen Pechtold!!"

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-06-2005 20:18 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2004 20:31 schreef acid het volgende:
Voor de liefhebbers van deze geniale band die "In the rectory" nog niet hebben; deze is zojuist heruitgebracht + een bonus cd met de volgende nieuwe nummers:

The March of the War Elephants
The Festival
The Goddess Of Doom
Aleister
For You Who Walk in the Land of the Shadows
Dark Sorceress (Autumn Siege)
The Wrath of the War Elephants

+ videoclip van "Doom over the world".

Deze heb ik afgelopen weekend maar eens besteld!

En deze zomer komt nog een nieuw album van ze uit. Heeft iemand trouwens de single Slaves of Satan al gehoord?

acid
Usericon van acid
Posted 06-06-2005 20:18 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Jeps, heb hem hier. Briljant nummer, heeft zelfs op nummer één (of was het twee?) gestaan in de Finse hitlijsten (het duurt bijna 22 minuten).

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-06-2005 20:24 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2005 20:18 schreef acid het volgende:
Jeps, heb hem hier. Briljant nummer, heeft zelfs op nummer één (of was het twee?) gestaan in de Finse hitlijsten (het duurt bijna 22 minuten).

Hehe dat had ik ook ergens gelezen ja. Ik zou de Finse top of the pops weleens willen zien. Binnenkort maar eens bij Firebox bestellen, daar kost ie maar €2.50...

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 06-06-2005 20:32 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Heb op Waldrock de mini Slaves of Satan aangeschafd. Errug bruut en maar 1 nummer van 20 minuten (intro van 5 min. en de rest oerdoom)

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 06-06-2005 22:25 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

Crush The Insects, de nieuwe plaat is heel aardig, maar de eerste 3 tracks zijn veel melodieuzer dan je van ze gewend bent.... daarna gaat het wel echt los

None of us are saints - Albert Fish

nommele
Usericon van nommele
Posted 07-06-2005 10:16 by nommele Wijzig reactieProfiel van nommeleQuote dit bericht

Brilliante band!!
Ik moet 'slave of satan' nog aanschaffen. Die single stond op nummer 2 in de finse top 40
Crusch the insects binnenkort maar ff bestellen bij hellridemusic.

Andere aanraders in dit genre:
The gates of slumber
Thee plague of gentlemen
Rising dust
Mirror of Deception

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-07-2005 20:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Draai nu: II: Crush the insects , en vind em maar matig ... teveel duitse heavy mettul invloeden ...

vitus_frank
DOOM or be DOOMED
Usericon van vitus_frank
Posted 12-07-2005 23:06 by vitus_frank (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van vitus_frankQuote dit bericht

De cd "Crush the insects" is binnengekomen op plaats 36 in de finse hitparade.
Natuurlijk is dit wel veroorzaakt doordat de fans aldaar dit album direct in de eerste week en bij de juiste platenzaken hebben gekocht, maar leuk is dit wel.
Als gevolg van het single succes is zelfs Albert Witchfinder op TV geweest in "Top of the pops"

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 12-07-2005 23:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ben er anders niet echt kapot van, die eerste drie nummers zijn echt vreselijk

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 05-08-2005 18:21 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Nieuwe album is toch best wel vet, ondanks wat Jenje ook mag zeggen, al klinkt het idd wel een stukje minder doom en meer heavy achtig ja, maar het is zeker niet slecht.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 31-08-2005 14:41 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

'Burn In Hell' is mijn absolute favoriet, maar ja. Daar heb ik dan ook wel weer iets persoonlijks bij.

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

acid
Usericon van acid
Posted 31-08-2005 16:18 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

"Crush the insects" is wederom een geniale plaat. Hij komt ook op vinyl uit lees ik net, dus de vinylliefhebbers kunnen hun lol weer op.

Vooral nummers als "By this axe I rule" en "Eternal Forest" zijn geweldig.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com