|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
NP: In the rectory of the bizarre reverend Absoluut heersende plaat. Ik ga hem steeds beter vinden! Die stem van die zanger is echt zo geweldig!!! Maar ook gewoon de gehele composities. Een band als deze bewijst maar weer: DOOM HEEEEERSCHT!!! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ze hebben een split 7" met Ritual Steel. Fucking gave band die laatste. Ik, Wil Schuurman |
|
NP: DUNKELHEIT holy moses, wat een goede gave cover van Burzum.... kippevel!!!!! I Find That I Am Not There... |
|
Typisch zo'n net-niet-band. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Album vond ik zeer goed, maar niet zo;n schijf die je snel opzet ... |
|
IDD goede band!! |
|
Heerlijk die cover van BURZUM Dunkelheit!!! donker donker donker!!! I Find That I Am Not There... |
|
het origineel op zich is dan ook superb Uit liefde voor ZM. |
|
quote: juistum!!! I Find That I Am Not There... |
|
te zien op dutch doom day III ben nu Harbringer of Metal aan het luisteren, prima plaat |
|
goede doom band ken alleen laatste release maar die is zeker goed link candlemass vind ik echt niet zo heel evident Do androids dream of electric sheep? |
|
Reverend Bizarre mag gerust gezien worden als de vaandeldrager van de nieuwe generatie doom-metal bands. Voor mensen die nog wat moeite hebben met de harbinger cd, probeer dan eerst de eerste cd: In the rectory of bizarre reverend. Hapt heerlijk weg [Dit bericht is gewijzigd door vitus_frank op 03-05-2004 23:23] |
|
Voor de liefhebbers van deze geniale band die "In the rectory" nog niet hebben; deze is zojuist heruitgebracht + een bonus cd met de volgende nieuwe nummers: The March of the War Elephants The Festival The Goddess Of Doom Aleister For You Who Walk in the Land of the Shadows Dark Sorceress (Autumn Siege) The Wrath of the War Elephants + videoclip van "Doom over the world". "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Deze heb ik afgelopen weekend maar eens besteld! En deze zomer komt nog een nieuw album van ze uit. Heeft iemand trouwens de single Slaves of Satan al gehoord? |
|
Jeps, heb hem hier. Briljant nummer, heeft zelfs op nummer één (of was het twee?) gestaan in de Finse hitlijsten (het duurt bijna 22 minuten). "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Hehe dat had ik ook ergens gelezen ja. Ik zou de Finse top of the pops weleens willen zien. Binnenkort maar eens bij Firebox bestellen, daar kost ie maar €2.50... |
|
Heb op Waldrock de mini Slaves of Satan aangeschafd. Errug bruut en maar 1 nummer van 20 minuten (intro van 5 min. en de rest oerdoom) www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Crush The Insects, de nieuwe plaat is heel aardig, maar de eerste 3 tracks zijn veel melodieuzer dan je van ze gewend bent.... daarna gaat het wel echt los None of us are saints - Albert Fish |
|
Brilliante band!! Ik moet 'slave of satan' nog aanschaffen. Die single stond op nummer 2 in de finse top 40 Crusch the insects binnenkort maar ff bestellen bij hellridemusic. Andere aanraders in dit genre: The gates of slumber Thee plague of gentlemen Rising dust Mirror of Deception |
|
Draai nu: II: Crush the insects , en vind em maar matig ... teveel duitse heavy mettul invloeden ... |
|
De cd "Crush the insects" is binnengekomen op plaats 36 in de finse hitparade. Natuurlijk is dit wel veroorzaakt doordat de fans aldaar dit album direct in de eerste week en bij de juiste platenzaken hebben gekocht, maar leuk is dit wel. Als gevolg van het single succes is zelfs Albert Witchfinder op TV geweest in "Top of the pops" |
|
Ben er anders niet echt kapot van, die eerste drie nummers zijn echt vreselijk |
|
Nieuwe album is toch best wel vet, ondanks wat Jenje ook mag zeggen, al klinkt het idd wel een stukje minder doom en meer heavy achtig ja, maar het is zeker niet slecht. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
'Burn In Hell' is mijn absolute favoriet, maar ja. Daar heb ik dan ook wel weer iets persoonlijks bij. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
"Crush the insects" is wederom een geniale plaat. Hij komt ook op vinyl uit lees ik net, dus de vinylliefhebbers kunnen hun lol weer op. Vooral nummers als "By this axe I rule" en "Eternal Forest" zijn geweldig. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |