|
Auteur: |
|
|
End heb ik wel eens van gehoord dat het erg goed zou zijn, maar verder weet ik er ook niks over te vertellen. Wou het eens hebben besteld, maar dat is er nooit van gekomen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik "haat" het als bands zo'n normale naam als forest of end hebben, en geen album titel, begin dan maar te zoeken op google, en dan hebben ze ook nog es geen website occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
|
|
dank u... iemand die zo lief zou willen zijn een mp3tje online te zetten ? [Dit bericht is gewijzigd door Occultux Sathanas op 23-03-2004 18:44] occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
ONGELOFELIJK SFERISCHE BAND ben trouwens nog op zoek naar END I en END II signature |
|
Forest, russisch NSBM bandje uit de blazebirth hall kringen. Erg sfeervolle rauwe nsbm, de laatste cd is wat meer melodieus. |
|
End - End I CD nieuw! = eerste CD van End, verkoop ik voor 7,50 [Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 12-05-2006 14:23] This is Zodiac speaking... |
|
quote:Doe maar dan, mail me ff op magistus[at_krijgaidsmetjespam] hraesvelg.net |
Index / Muziek algemeen |