|
Auteur: |
|
|
Zo, dus Masami Akita komt Nederland eens lekker in puin leggen. WOENSDAG 14 April Prijs 7,- Open 21.00 u Aanvang 21.30 u )TOON) FESTIVAL 5: Merzbow (JAP) + Köhn http://www.patronaat.nl/ |
|
Ik ga geen een euro neertellen om naar zijn herrie te luisteren. Ik heb een paar plaatjes en dat moet genoeg zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
GODVER! Hier zit ik al weet ik hoelang op te wachten. Dikke vette heersch. |
|
Tumornoise! Eindelijk!!!! |
|
WTF?! GAAF! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Die herrie hier in Nederland? bah. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
wow, dat had ik dus niet gedacht, hier in NL. misschien maar ff de lange reis afleggen... |
|
ik moet hier gewoon heen...maar ik verwacht geen grootse dingen..omdat masami alleen nog maar powerbookt. Suck my piss |
|
Noise concerten zijn leuk! Mensen zitten op de grond met een kopje thee of proberen zich een intellectuele houding aan te meten. En idd, Merzbow was lekker met de laptops aan het klooien. Het had zeker zijn momenten, maar na 45 minuten had ik het wel weer gezien. Krijg je als je doorgaans enkel naar grind optredens gaat waarbij een band gemiddeld 20 minuten speelt en dan oprot. |
Index / Concerten |