|
Auteur: |
|
|
Metal Bats is bij verre het beste wat ze gemaakt hebben! IIIIIII CCAAAANN WIIINNN WIITTHHH WIIITTCHHEESS HEEEEEEEEEEEEEEEEELPP! Heavy metal met een horror sfeer / show. Vond hun reünie EP "The Mill" niet zo denderend, wel goede nummers, maar niet de typische Vortex-sfeer. Hammer of the North heb ik nog steeds niet gehoord eigenlijk. Verder zijn hun oude nummers zoals "Land of the Late" en "King" ook de betere. Kan je ook vinden op de verzamelaar. Ik, Wil Schuurman |
|
PIONIERS? je weet neit wat je zegt Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Haha, het zijn mijn woorden ook niet nee. Vortex was, is en zal altijd een underground band blijven. Neemt niet weg dat ik ze geweldig vind, maar de enige Nederlandse bands die, ook in het buitenland (en dan niet enkel in Duitsland als cult band) meetelden zijn Picture en Vengeance zo ongeveer. Ik, Wil Schuurman |
|
+Van Halen en Sleez Beez de enige vier ndlse bands die het P-woord waardig zijn 't is maar een mening maar ik ga er toch gvd niet ver af zitten Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik ken die gaten een beetje via de Maniacs, zijn heel aardig HAHAH laat ik me van een oordeel onthouden! "Open the gate" is wel een gaaf nummer |
|
Vortex is echt wel verdommes goed Snagger heeft wel gelijk, het grote publiek zullen ze nooit echt bereiken They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Ik vond Sad Iron eigenlijk altijd wel errug goed.... |
|
dat grote publiek hoeft toch niet perse? Vortex heerscht indeed! en enforcer die sig van jou haha |
|
da's mijn favoriete hit van vader Abraham! |
|
quote: zeker! en wat te denken van highway chile! verder vortex! gave band zeg, ken ze nog niet zo denderend lang maar toffe band! The dawning is een mooi compilatie schijfje! zzz |
|
erg sterk ja "Gotta get away" die gaat gewoon automatisch hard! Ik hou wel van dat ritme hehe tadatada-daaaa |
|
Kent iemand dat verhaal waarom een oud bandlid Macleans heette? Weet niet of het waar is, las het ooit in een interview, is wel hilarisch. Gotta Get Away behoort zeker tot de beste nummers, maarja die staat ook op Metal Bats dus dat spreekt voor zich!! Ik, Wil Schuurman |
|
Hey GRIFFIN, je hebt me op een wereldidee gebracht! we gaan dat nummer van vader Abraham spelen! wel een beetje verbouwd natuurlijk! HAHAHHA wart stom dta ikz elf nog nooit op dat idee ben gekomen! |
|
inderdaad ja en Massgrave, ook erg goed nouja alles wel hehehe |
|
Haha, dat zien we overmorgen dan wel! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: OMG! edit: misverstand ik ben benieuwd haha [Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 24-03-2004 10:49] |
|
Ik heb wel eens een nummer van hen gehoord was wel te pruimen ouwe metal stijl met marjo van headache |
|
Heb ze ooit eens samen met Uriah heep live gezien in Leeuwarden.Ik dacht ergens in 87 ofzo.Was destijds een erg leuk optreden,maar daarna heb ik ze nooit weer gezien.Bestaan ze nog/weer?? spelfout weggehaald... |
|
ja, ze bestaan zelf 25 jaar dit jaar. ps. ze staan op het occult fest. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 02-08-2004 22:32] |
|
goeie band, beste band van H.O.A. dit jaar. heavy metal is king! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Iemand die een goed bod wil doen op Open the Gate op vinyl in absolute nieuwstaat? spelfout weggehaald... |
|
de ulk! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Index / Heavy Metal |