|
Auteur: |
|
|
Sinds wanneer is Textures geen metal meer? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
21 bands??? Watteeeeuh? Hm, ik ga er probably heen. Textures en Peter Pan. |
|
argh Waarom weet ik dat nu pas? Zondag ga ik no way trekken.. Heel de week overwerk + vrijdag en zaterdag op stap.. |
|
quote:Kom! Vrijdag's een vent, zondag's een vent! Ofzo.. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ga denk ik wel even kijken. Al was het alleen al voor Textures www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Pasjes zijn iig in orde Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Vandaag kaartje gehaald, wordt een erg gezellige dag! Leuke bands, hoop bier, wat wil je nog meer (duurd alleen wel erg lang!) |
|
quote: Nice, en nu nog stoppen met ziek zijn, en het komt goed |
|
Voor degene die ook gaan, veel plezier morgen! |
|
Erg leuke dag geweest, The Spades waren super, Textures zoog zwaar, en de climax werd toch echt bereikt met Peter Pan Speedrock + dikke Dennis, ge-wel-dig! |
|
Ik vond Textures echt super!!!! Voor de rest niet zoveel gezien.. Gotcha was leuk.. beetje jeugdsentiment. En PPS is altijd feest Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Index / Concerten |