|
Auteur: |
|
|
eh gecondoleerd........ Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ja heel veel sterkte.... bla...bla...bla... |
|
Sterkte ermee... Mijn gitaarleraar heb ik alleen op bandje gehoord . "Sla de onderste snaar los aan. Zet nu je wijsvinger net voor de 1e fret, en sla de snaar opnieuw aan. Zet nu je middelvinger net voor de 2e fret, en sla de onderste snaar nu weer aan. Dat klinkt machtig mooi, niet?" Humor heeft hij wel... |
|
Big Deal |
|
No one lives forever! Heads I win, tails you lose |
|
Waar is het feestje? |
|
Feestje is al geweest, hij liet een vrouw en twee jonge kinderen na... was niet echt gezellig. |
|
Ja Shit happens and then you DIE!!!! |
|
quote:stom er komt geen feest als er iemand sterft en een beetje respect voor de doden mag wel [Dit bericht is gewijzigd door blacksoul666 op 03-11-2001 8:22] welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
quote: niet bepaald, in zuid amerika hebben ze een groter feest op een bruiloft, dan dat wij hier op een jaarlijks evenement hebben! omdat die gene dat naar de hemel gaat, en das mooi en goed enzo. moeten wij nederlanders ook eens doen btw: nog gecondoleerd met het overlijden van je leraar.. MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Dat suckt man. Vooral voor die vrouw en kinderen... |
|
quote: Dat mag je tegenwoordig zelf bepalen. Als jij een feestje wilt tijdens je begrafenis, dan kan dat. De tijden veranderen. the only pleasure is pain |
|
Ik heb 2000 ballen gereserveerd voor een feest als ik kapot ga. Niets mis met een feest toch |
Index / Algemeen |