|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
weet iemand waar ik band stickers kan vinden spaart men hier ook band stickers |
|
quote: hoe bedoel je dat bij bands zelf bij large is een gay boekje zoek stickers van inhume exhumed dat soort zaken |
|
quote: ik heb nog nooit ergens bandstickers te koop gezien in winkels behalve in de large (maar ja de large is idd niet alles ) waar ik ze wel altijd vind is bij optredens van de bands... of ja altijd, vaak zeg maar. O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: zie nooit stickers liggen bij de merch jij wel dan? |
|
Ik krijg vaker op optredens gratis stickers, krijg ik een stapel in m'n handen geduwd en moet ik het maar gaan uitdelen aan m'n vrienden. Een keer kwam de drummer van Pleurisy naar me toe in een cafe en kreeg ik een stapeltje in m'n handen geduwd omdat hij aan me zag dat ik wel naar metal luisterde En ook wel vaker krijg ik wat stickers van bands als ik een cd koop, vraag me niet waarom, zullen ze wel als promotie materiaal krijgen ofzo. |
|
quote: Haha, ik heb er nog wel zat van I.N.R.I en Monolith hier liggen... En nee, ik spaar ze niet. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
wil graag de sticker van exhumed gore metal maar waar kan ik hem vinden |
|
Ik heb nog wat Triple 7 stickers |
|
quote: Wat moet je er dan mee? |
|
zal goed opletten ik ga naar me nest moet morgen weer werken tabee |
|
quote: op mijn gitaar plakken |
|
quote: Je kunt mischien eens de band mailen, met een beetje geluk sturen ze er 1 op (ongefrankeerd denk ik dan wel) |
|
hier nog een zwikkie liggen o.a. necrophagia ... en nee |
|
quote: hoe bedoel je ongefrankeerd |
|
quote: dan moet jij achteraf een kleine boete betalen + het bedrag van de postzegel die erop had gemoeten O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: oke dan zal ff kijken |
|
Afgelopen keer in Bladel ook een grote stapel stickers gekregen (meen ik me te herinneren??). Wat ik nog wel weet, was dat ze, nadat we uit de shoarmatent kwamen, daar op de ramen geplakt zaten, en dat een van die turken de stickers eraf aan het halen was |
|
Ik zie erg vaak stapels stickers. Vooral death/grind weet zo snel aleen geen mail order ervoor Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Klopt, ik heb mijn verzameling net gisteren in de achtertuin in de hens gezet... Plaatsgebrek, hehe! |
|
hmm, moet nog steeds bandstickers laten fixen voor Mytholic |
|
quote: hallo, het ís een promotiemiddel voor een band. eternal hell, dat doet me eraan denken, we moeten ook nog steeds nieuwe stickers voor judgement day verzinnen. Oud Vuil. |
|
Zoals ook aangeven door anderen. Shirts, patches, koffiemokken en stickers... gewoon de band mailen als je het zo snel even nergens kan vinden. |
|
quote: I.N.R.I. heb ik er ook stapels van Gekke Derk ..."Hate can only create more hate"... |
|
ik zoek een mooie sticker van K3 Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Uitprinten op stickerpapier.. Alsjeblieft! ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |