|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Hetzelfde hier gok ik Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Als je de trein neemt naar station Puurs, en dan de taxi of de bus, dan valt het best te doen hoor. "I find your lack of faith disturbing." |
|
herhaling van de ziekte rondom het grimm concert in vlaanderen? Mag hopen dat dit niet zo is een poepzieke kotsende nachtraaf is geen prettig gezicht. gewoon nu even onder de wol en dan voor het optreden veel zuipen en tijdens het optreden de kostende mongool uithangen voor het showeffect. |
|
quote: heb je contact gehad met chelman? beterschap "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
de poolse griep raasts nog steeds door mijn lichaam.. maargoed, we gaan wel. Botulistum gaat echt een slecht optreden gevebn... hahaha en met iets meer bandleden dan normaal.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Poolse griep, is dat niet alleen overdraagbaar via sperma van Poolse truckers? Gewoon wat Wodka Wyborowa achterover slingeren, Pools moet je met Pools bestrijden! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
mister cuntreaper, zorg jij nou maar dat je met je homosexuele tasenkop naar vlaanderen komt... ... jij en de vloekwaard moeten nog meezingen remember???? Norgaathjenootmuskaatjekoffiezetapperaatjeplakplaatje doet ook mee Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hoe was het gisteren? Heeft heer klootzak het nog overleeft? Kon Lugubrum nog spelen of waren ze te zat? Vertel vertel vertel! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Je hebt wat gemist... Met Botulistum hadden we een heus internationaal schreeuwkoor van 6 a 7 zangers die werden ondersteund door een heuse drummer van vlees en bloed. Ik heb zelf niet alles meegekregen doordat ik in trance mijn onkunsten op de gitaar aan het vertonen was, maar het bleek een totale chaos geweest te zijn. Na enkele minuten moest de 'gitaar' van nachtraef het ontgelden en vloog in enkele stukken het publiek in. De video die is gemaakt zal moeten laten blijken of het allemaal ook nog goed heeft geklonken... Lugubrum was beter dan ik ooit had kunnen denken. Ze waren danwel enorm dronken, barditus viel voor het botulistum optreden al enorm hard en kunstzinnig van het podium af, maar ze speelden erg strak. Het geluid was ook goed. Helaas niet de hele show kunnen zien, maar ik heb 2 nummers van al ghemist gehoord en daar kwam ik toch eigenlijk stiekem wel voor. Ga nu maar huilen in een hoekje dat je er niet bij was. |
|
ja, geniale avond.. Tenebrare : was wel ok, maar niet bijzonder... het enige wat de band nog interessant maakte waren de vokalen van Mkm bOTULISTUM : cHAOS EN VERWONDERLIJK DAT DE MENSEN BLEVEN STAAN.. EHT DE pOOLSE GRIEP NEIT OVERLEEFD... oeps, capslock Lugubrum : GENIAAL!!!!!!!!!! beste black emtal show die ik heb gezien./.. het geluid was enorm goed, beter als hun cd's Ze speelden de numemrs enorm strak en eht podium zag er geniaal uit met die halve varkenskoppen, paardenschedels, dranktonnen en penen... vette shit! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
geniaal.. barditus die de teksten af en toe nog even op eht podium moest na slaan.. hahahaha inderdaad... voor de mensen die neit zijn geweest, ga maar huilen, want Lugubrum was echt geniaal en heeft zonder twijfel de beste metal show van het jaar neergezet... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Jazeker. Optreden Lugubrum was legendarisch. Punt. Je kan me de bout hachelen! |
|
Een vet feestje in de geboortestreek van het Duvel-bier,gisteren nog fijn van de kater kunnen genieten Helaas had ik net voordat Lugubrum begon een flesje vodka geledigd en heb daardoor het grootste deel van het optreden mentaal niet meer meegemaakt, het enige dat ik me kan herinneren was dat ik gehypnotyseerd stond te staren naar die varkenskoppen om de echtheid ervan vast te stellen, op dat moment leken ze van marsepein, maar ik heb er toch niet mijn tanden in gezet omdat ik erop hoopte nog een potje varkenshoofdvoetbal later op de avond te kunnen spelen met kameraad Raefmansch, die zeer bedreven in deze edele sport schijnt te zijn Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
inderdaad ja, varkenskop voetbal.. hopelijk is deze zomer weer het beruchte vikingfest, met als grote finale het varkenskop voetbal... 2 jaar geleden toch maar wel mooi gewonnen! misshcien kunnen we binnenkort ff trainen? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
trapt zo`n vakernskop nou lekker? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
ja, op zich wel, maar trap neit te hard, want dan trap je de schedel open en kan je met een stokje de stukken hersens tudssen je veters en je schoenzool halen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
waar is deze sport te beoefenen? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Dat ga ik zeker doen. Lugubrum is zoizo geniaal. (heb over een paar dagen eindelijk De vette cuecken) En wat ik van botulistum gehoord heb is het ook één bonk razernij. Nu even flink janken. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-06-2007 23:59] signature |
|
quote: lol signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |