|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmm, ik ben het dan toch eerder met Rutger eens: Moonspell. Cradle is toch een stuk sneller... no text supplied |
|
misschien dat ze een klein beetje op Moonspell lijken, maar ik vindt dit stukken neen legio beter dan Moonspell. Ze hebben het slimste gedaan; pikken wat er te pikken valt aan klassieke catchy riffs, mixen met een ultieme uber vette sound, vervolgens wat Lovecraftiaanse teksten er over heen en voila; The Vision Bleak die staat als een huis. Ik heb de nieuwe nu en die staat elke dag aan, ik kan niet zonder. De produktie is echt weer geweldig op deze. Ik heb wel eens heavy riffings gehoord zoals bijvoorbeeld op Candlemass "Epicus..", de nieuwe cd van TVB bevat dus net zo'n heerlijke heavyness, zeker als er gedempt wordt. Ik zit maar te wachten totdat deze jongens enorm groot gaan worden want potenttieel hebben ze op zeker. Ik weet zeker als de cd uitkomt eind augustus dat heel veel mensen dit in hun jaarlijstje gaan plaatsen als favoriete cd, bij mij staat die op 1 in ieder geval. Verplichte luistervoer voor de wat oudere generatie; nostalgische gevoelens als de riffs losbarsten Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Wat een enthousiasme Ik ben in ieder geval ook erg benieuwd! |
|
Damn wat een plaat: http://www.zwaremetalen.com/recensie/4641.html I Find That I Am Not There... |
|
Die nieuwe cd moet ik ook nog zeker een keer luisteren, ik heb er alleen nog maar goede dingen over gehoort! .. |
|
live schijnt het ook erg vet te zijn Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Treden ze op? Hoe willen ze dat doen, ze zijn toch maar met twee? .. |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
grappige muziek, downloading now Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Ik hoor sisters of mercy... maar dan harder |
|
Ik krijg net wat mp3's van deze band van een maat van me. Wat gaaf, dit! Bruce Banner |
|
ze komen voor een exclusief optreden naar Nederland, en wel op 26 november in zalen schaaf, te leeuwarden, samen met o.a. Silent Stream of Godless Elegy, Tamtrum en meer. |
|
Tum podem extulit horridulum... |
|
Paar keer proberen te luisteren vanwege alle laaiende recensies overal, maar het doet me eerlijk gezegd niet zo veel. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Binnenkort weer te zien op diverse festivals. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Idem hier. Dit overkomt me overigens vaak met muziek die me de eerste luisterbeurt goed bevalt. Typisch. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Iemand "The Wolves Go Hunt Their Prey" al gehoord? Vind hem wel weer lekker Zenial |
|
De review hier op ZM was zo positief dat ik hem een luisterbeurt zal gunnen. Dit terwijl ik de band eigenlijk al afgeschreven had. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Oh het is gewoon typisch Vision Bleak. Niks origineels aan, maar het klinkt allemaal wel lekker Zenial |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
beter beter beter Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Mooi dan, alle platen tot nu kan ik erg waarderen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Benieuwd! Zeker met Kvarforth's bijdrage Faustian Spirit of the Earth |
|
Ah, wist niet eens dat er nieuw werk aankwam. Ben benieuwd. Thanx for reminding. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |