|
Auteur: |
|
|
Ja iedereen is uitgenodigt! Word vast weer gezellig! "Sehnsucht" |
|
Snaack dacht het alvast te promoten....... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Juistum! Coole gast die Snaack! Heeft alles over voor de Bastille! En de bands natuurlijk "Sehnsucht" |
|
Eej...ik ook hier... Tuurlijk word het gezellig. En tuurlijk ben ik er ook. Just you try to hold me down, come on, try to shut me up. |
|
quote: Heeejjjjjjj Mitziii!!! Gezellig joh! Mwoehahaha Kenne we eindelijk een paar wilde verhalen van Mitz horen! "Sehnsucht" |
|
Hai Alco! Hai Rik! Hoezo wilde verhalen?? Mis ik iets? Ja, ik dacht laat ik hier es gaan kijken. Leuk zo'n Bastille metalclan hier. Just you try to hold me down, come on, try to shut me up. |
|
quote: precies gezellie Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Detonation is vet! Maar wat voor muziek is Engorge? |
|
quote: death metal met zeer veel boltthrower invloeden Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
goh laten we weer ons helemaal vollopen enzo?? leuk ik doe mee Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
eeey ik kon niet achterblijven natuurlijk. maar ik denk wel dat ik kom!!!! |
|
Eej Wouter! Ook al hier! Just you try to hold me down, come on, try to shut me up. |
|
yep ik OOK al hier maar weer ff on-topic: engorge neemt weer het vertrouwde videoscherm mee met daarop beelden van battleship de bismark |
|
quote: Jupz! Word zeer Cool! Wie komen er nu allemaal??? Rammsteiner Invictus Immortelle Tharos Mitz En??? "Sehnsucht" |
|
quote: |
|
quote: Detonation is vevangen door M90,s Dus 24 april M90,s en Engorge in de Bastille! "Sehnsucht" |
|
Juist! Wordt het eerste optreden van M-90's met nieuwe zanger(ikzelf...) , dus komt allen! Schutters!! |
|
quote: Neem jeje Frituurpan mee onstage dan? "Sehnsucht" |
|
jammer dat detonation niet komt. maar ik zal er zoiezo wel zijn dacht ik zo!!!! |
|
Beter word wer gezellig "Sehnsucht" |
|
EN komen er nog meer Zware metalers? Nu komen dus: Rammsteiner Invictus Mitz Tharos Robbemans "Sehnsucht" |
Index / Concerten |