|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
18 April, van 14.00 tot 16.00 is in de Stairway to Heaven in Utrecht de Pre-release party van The Human Equation. Gratis entree. ben erbij |
|
Count me in..... |
|
Uiteraard present! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Helaas niet Dan moet ik namelijk optreden in 013 (kleine zaal) met Stormrider Marcel |
|
Als het nou wat dichterbij was of ik een OV kaart had.. zo kan ie wel weer |
|
Ik denk dat ik ook wel ff langs kom zeilen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ga d'r ook zeker wel ff heen! Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats! |
|
Gerucht: James LaBrie (jeweetwel, die van Dream Theater) komt misschien langs... |
|
quote: Weet je toevallig hoe laat jullie spelen? Kan dan vanuit Utrecht gewoon terug naar Tilburg om jullie ook nog te zien www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Damn, staat nog niet op de 013 site Matinee begint altijd om 16:00 en zo te zien zal Stormrider iig niet als eerste spelen. Dus dat moet haalbaar zijn! Ik ga hetzelfde doen dan! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: inderdaad ! Indien mogelijk ben ik bij beide aanwezig |
|
quote:Moet jij 17 april niet ergens ander heen? |
|
quote:Ja, maar de 17e is toch niet de 18e? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
My bad.. Was in de war met feit dat het ZM fest vorig jaar op zondagmidaag was.. |
|
whaaaa might be there!!! aeryon wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik denk dat ik ITEC maar eens laat signeren . weet iemand trouwens of die plaat ooit op vinyl is uitgebracht? [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 30-03-2004 17:41] |
|
Pre-release party van Ayreon's 7de plaat: Zondag 27 januari 2008 13.00-17.00 Stairway to Heaven, Utrecht Gratis entree aanwezig [Dit bericht is gewijzigd door Krulspeld op 15-11-2007 21:32] Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Ben erbij "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
ben er ook..vooral omdat Arjen probeert veel muzikanten bij elkaar te krijgen *duimt voor Daniel* haha voor de rest vind ik het album niet super, ik ben geen Ayreon kenner maar het is me te veel een geheel: ik mis e echte uitschieters. Toch super Floor en Daniel samen te horen, Tom blijft super en Jorn is echt een top zanger. Maar al met al zijn het de artiesten die het zo goed maken en dat is wel jammer: de nummers zijn niet echt vernieuwend. "Every day is the beginning of a Recreation Day" |
|
aanwezig er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
AYREON Mastermind Schedules Dutch In-Store Appearances - Jan. 15, 2008 AYREON mastermind Arjen Lucassen will make at least two in-store appearances this month. Joining him for a short acoustic set will be female singer Marjan Welman, whose powerful vocals are featured on the song "E=mc2" on the new AYREON album, "01011001". January 25 - 17:00 - Velvet Music in Breda, Netherlands January 26 - 17:00 - Velvet Music in Delft, Netherlands Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ook aanwezig May the Shield of Thor keep fiends away! |
|
M'n broer had het er zaterdag over, dus misschien wel aanwezig. |
|
quote: Aaaaargh ik wil Marjanneke zien en horen! *zucht* maar gaat lastig worden Release party ben ik in ieder geval bij Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote:Daar komt nog bij: January 25 - 20:00 - De Waterput in Bergen op Zoom, Netherlands En daar ben ik bij |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |