IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 25-06 Enslaved in BWH Deventer! Vorige pagina | Volgende pagina
Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 01-04-2004 19:10 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Mooi ik zal er zijn

Wie drumt er eigenlijk bij Enslaved nu ?

' '
Usericon van ' '
Posted 01-04-2004 19:31 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Dan moet ik zeker ook weer mee ...

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 01-04-2004 19:39 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2004 19:31 schreef ' ' het volgende:
Dan moet ik zeker ook weer mee ...

Nee hoor, jij mag best thuis blijven dick dale luisteren en pizza hawai eten

NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 01-04-2004 19:47 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

whaha ja 1 april of het is een mopje

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 01-04-2004 20:20 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2004 19:04 schreef ZelThoR het volgende:
Bevestigd? Relaxed!

Waar heb je dat dan gelezen, trol, ik kan er nix over vinden?

ik kreeg vandaag bericht dat e de backline meoten leveren en dus spelen, dus lijkt me wel dat eht doorgaat

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-04-2004 20:35 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Stoer... goeie datum ook en relatief goed te bereiken. Spass und ich dabei .

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 01-04-2004 20:36]

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 01-04-2004 21:07 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 1 april 2004 19:39 schreef Vlkodlak het volgende:
Nee hoor, jij mag best thuis blijven dick dale luisteren en pizza hawai eten

Surf's up duuuude

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 01-04-2004 21:59 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

banzai washout!

er is zeker niks mis met dick dale!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 01-04-2004 22:14 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Das een vrijdag? Dan zal ik er ook wel zijn

Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 02-04-2004 11:35 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

Beter! Enslaved in een kleine zaal
Erg benieuwd..
Den bokkenverkrachters ontmaagden de avond..
Dat beloofd weer een vet zuipfestijn!

NorthernThrone
Posted 05-04-2004 20:57 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 11:35 schreef Stennis!! het volgende:
Beter! Enslaved in een kleine zaal
Erg benieuwd..
Den bokkenverkrachters ontmaagden de avond..
Dat beloofd weer een vet zuipfestijn!

inderdaad beter, en nog dichtbij ook

booswicht
duvekoater
Usericon van booswicht
Posted 05-04-2004 21:24 by booswicht Wijzig reactieProfiel van booswichtQuote dit bericht

Is dus niet meer onder voorbehoud?

NorthernThrone
Posted 05-04-2004 21:28 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2004 21:24 schreef booswicht het volgende:
Is dus niet meer onder voorbehoud?

Nee, toch?! of is het weer een mopje net als Nargaroth

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 05-04-2004 22:20 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

VET VET VET!!!!!!!!!!!!!
lekker dichtbij en mogelijk nog gratis ook.....HOPPA!!!!!!!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-04-2004 22:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Kut. Daar wil ik graag heen.

Maar waarom moeten ze in een of andere kutgehucht aan de andere kant van Nederland spelen?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-04-2004 0:36 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2004 22:22 schreef Chelman het volgende:
Kut. Daar wil ik graag heen.

Maar waarom moeten ze in een of andere kutgehucht aan de andere kant van Nederland spelen?

...omdat ze daar wel smaak hebben?

...omdat ze daar, als redelijk goed lopende zaal met veel "populaire" dingen in de programmering, toch metal durven/willen regelen?

Hoe dan ook: ik weet het echt niet

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-04-2004 7:59 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Het BWH smaak? leuke dingen programeren? echt niet dit is een uitzondering er staat daar per jaar nog minder 'metal' dan hier in Apeldoorn.
Om eerlijk te zijn zie ik dit ook echt niet doorgaan.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-04-2004 18:34 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2004 7:59 schreef kwelgeest het volgende:
Het BWH smaak? leuke dingen programeren? echt niet dit is een uitzondering er staat daar per jaar nog minder 'metal' dan hier in Apeldoorn.
Om eerlijk te zijn zie ik dit ook echt niet doorgaan.

De smaak was ook met een knipoog

Ik zei niet dat ze veel leuke dingen programmeren, maar populaire

Er staat weinig metal ja, maar laatste jaar lijkt het wat meer te worden. En vooral met Dismember (+3), Gorerotted (+2), Next Waste Dimension (+1) hele gezellige concertjes; niet echt hoogstaand de meeste metaldingen, maar gewoon. Gezellig

Waarom zie je dit niet doorgaan? Wegens Enslaved of wegens BWH?
Zou wel naar zijn, krijgen we in dit topic net allemaal bevestigingen na veel twijfel, gaat het alsnog niet door.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 06-04-2004 18:35]

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-04-2004 22:45 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Vanwege Enslaved.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-04-2004 0:13 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Kan je daar een langer verhaal van maken? Ik ben niet zo op de hoogte van Enslaved's cancel-praktijken

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-04-2004 0:13 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2004 0:13 schreef ZelThoR het volgende:
Kan je daar een langer verhaal van maken? Ik ben niet zo op de hoogte van Enslaved's cancel-praktijken
Staat mij iets van bij maar ik kan me vergissen; Goudvishal toch

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 07-04-2004 0:21 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ik hoop dat dit doorgaat Zoja, ben ik er vast wel bij.. Mooi in de buurt

..."Hate can only create more hate"...

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-04-2004 0:22 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Mja ik heb al slaapplaatsen geregeld

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 07-04-2004 0:22]

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 07-04-2004 0:28 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ik niet.. Ben vast weer aangewezen op m'n crossa
Of... Waar blijven al die zm'ers (met een rijbewijs (en auto)) uut 't oosten?? Buried_Alive, Rapture ??

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 07-04-2004 0:28]

..."Hate can only create more hate"...

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-04-2004 0:30 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Achja ik studeer in Deventer dus een slaapplaats is nooit moeilijk. Ik zou t zelfs kunnen fietsen.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 07-04-2004 0:30]

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com