|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ja jammer, al je vriendjes en vriendinnetjes waren er wel! offtopic: je mag die mp3 verwijderen... er staat een nieuwe versie op. bedankt voor het hosten al die tijd. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vriendinnetjes? Fedaykin bedoel je? Ah! Geen probleem voor het hosten! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Slet, ik ben je vriendinnetje niet meer nu je een nieuwe hebt Maar t was zeker gaaf zaterdag, Dimensional Psychosis beviel zeer goed, netzoals de cd van hun. Ebola was ook wel tof, maar werd op het laatst wat saai imo. Cardinal vond ik niet zo veel aan. Zie voor de rest vklotzak zn post Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
moet me van het hart dat het bier aan de tap van Metropool net zo goed water had kunnen zijn, daar wordt je in nog geen honderd jaar zat van Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |