|
Auteur: |
|
|
Rompeprop, Caedere, Oxl en Rimmshot in de Metro te Panningen! Check de site http://www.jcmetro.nl Zo, dat was den spam [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 30-03-2004 23:52] |
|
Uiteraard zeg ik het zelf, voordat anderen me voor zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Iron Jack Rackham op 30-03-2004 23:42] |
|
Jammer, maar dan is ook WAF in de Bosuil in Weert met o.a. Angels Decay |
|
Ik ben wel weer van de partij in de Metro. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
|
quote: Mooi, dan is het te hopen dat er veel kratten bakc-stage staan! |
|
GROLSCH van de TAP! |
|
quote: Beter, dus jij gaat tappen backstage? Goede zaak hehe. |
|
D.W.A.A.S. hehe Ik heb besloten om op metal concerten bij de metro géén bar meer te draaien. (De praktijk wijst helaas te vaak iets anders uit maar goed) Er is gewoon niks aan als al je bekenden aan de verkeerde kant van de bar staan te zuipen (terwijl ik dan aan de juiste kant sta te zuipen of corpse) Je krijgt bij ons als band gewoon muntjes normaal gesproken, dus of je neemt net als Inhume gewoon je eigen kratten Grolsch Beugels mee of je besteld maar aan de bar. |
|
Hehehe. Beters, ik ben benieuwd. Het bier smaakte in de W1 afgelopen zaterdag ook uitstekend. Helaas heb ik jullie motten missen. Maar het was wel gaaf, vooral Blockheads was prima. In tijden niet zo'n vette drummer gezien. LEKKAH MAAAIEN! |
|
Word wel weer een gezellig feestje denk ik! Dat het maar goed druk moge worden. [Dit bericht is gewijzigd door nor24 op 03-04-2004 12:02] my reply crew --> sick of you! |
|
Nor24: Ik hoop toch dat je bedoeld dat het maar goed Druk mag worden? |
|
Uh..dat bedoel ik idd.. heb het al veranderd.. my reply crew --> sick of you! |
|
Heb er zin in. Is altijd erg gezellig daaro. Hoop dat er een beetje volk komt. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
Index / Concerten |