|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Of je zet er zonneschermen op die de meteoriet uit hun baan drijven |
|
quote: welk geavanceerd systeem??? dat lukt de mensheid echt niet! mocht er een komeet ooi met de aarde botsen dan zullen vele doden vallen, helaas niet de politieke en rijke elite, die zullen waarschijnlijk wel veilig worden weggestopt in een bunker. |
|
quote: hehe, ik zie het al voor me: Bush: "Jongens, over 10 jaar knalt er een meteoriet op de aarde en gaan we allemaal dood" Crowd: "HAHAHAHAHAHAH!" Bush: "Nee, echt waar!" Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Je maakt denk ik een vergissing als je zegt dat je geen kinderen wil. De mensen die dat soort overwegingen überhaupt maken, moeten juist wel kinderen krijgen. Kinderen, die wel op een goede manier opgevoed worden en dus geen consumptie-automaatjes worden. Juist vanwege de problemen op de wereld zijn goede kinderen die iets constructiefs kunnen bijdragen het beste wat je kan doen. Wie zaait, zal oogsten. Op een dag ben je dood, en als je dan niemand achtergelaten hebt, zijn al je verlichte overwegingen over wel of geen kinderen niets meer waard. Dus: Gaat Heen, en Vermenigvuldigt U. Maar wel met beleid, he. |
|
quote: mijn god je kijkt teveel naar die beeldbuis van je. |
|
"Op 3 november 2001 14:42 schreef Sjaan het volgende: Met geavanceerde systemen knal je de meteoriet in miljoenen stukjes " Geen goed idee. Al die miljoenen kleine stukjes krijgen we alsnog op ons dak. neukuh? |
|
quote: Nee, want die miljoenen kleine stukjes zullen verbranden als ze de atmosfeer binnen komen. (de meeste iig.) [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 03-11-2001 17:14] Heads I win, tails you lose |
|
quote: Je hebt gelijk. Ironie he? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Jep, kost wat zuurstof maar dan heb je ook wat, mtrouwens de aarde komt elk jaar weer in een meteorieten wolk. Dit verschijnsel veroorzatk de vallende sterren regen. |
|
quote: daar heb je gelijk in.. we wonen hier niet in de 3e wereld dat je ze nodig hebt om het gezinsinkomen te verhogen.. Het maakt je hier zelfs armer.. |
|
zal vast nog wel overblijfsel zijn uit de tijd dat pastoor wel kwam controleren of men zich wel echt bij het heengaan vermenigvuldigde, zoals de kerk het wilde. Maar datal ook wel te maken hebben met de naoorlogse situatie van veel doden en behoefte aan wederopbouw... Dat soort ideeën hebben allang hun noodzakelijkheid verloren, ik denk dat vooral te maken heeft tegenwoordig met het willen hebben van nalatenschap, tastbaar bewijs dat men bestaan heeft door het produceren van vlezige wezentjes. Er zijn veel mensen op deze aardbol voor wie kinderen de enige vorm zijn voor levensverzekering op oudere leeftijd, een noodzakelijkheid om niet van de honger om te komen zodra men niet meer zo jong en vitaal is om te kunnen blijven werken. Wanneer er in die landen waar dat nog veel voorkomt een sociaal systeem zou komen die mensen op oudere leeftijd enige zekerheid kan bieden, gekoppeld aan een goede educatie en seksuele voorlichting zal daar net als in europa het aantal kinderen per gezin zeker afnemen. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
misantropie is "IN" the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
95% van de mensen zelfmoord plegen = de oplossing? Wat ga je doen met 6 miljard lijken? Alleen de eerste post gelezen... so shoot me. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Dus het is een econmische kwestie, mogen rijke mensen dan meer kinderen krijgen volgens jou? Misantropie is idd in, wel jammer hoor, al die kansloze figuren die het als excuse gebruiken om niets met hun leven te doen, vooral zielig blijven voelen voor jezelf en geen eigen verantwoordelijkheid nemen! |
|
quote: godverdomme dit moet gequote worden! Suck my piss |
|
quote: De kans is uitermate klein dat je dat probleem voor je kiezen krijgt. En besides, wat je niet op kan rot vanzelf wel weg. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Als iedereen was zoals ik, zou de aarde echt een gezellige boel zijn! |
|
quote:Daar ben ik het wel mee eens, Schaep. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hehe, nu krijg je bier. |
|
...Zou een verdomd ongeorganiseerd zooitje zijn zonder schaepsherder lijkt mij. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
De Heer is mijn herder. |
|
quote:23e? Maken we er dan tenminste tijdelijk en plaatselijk een mooiere en betere aarde van. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat lijkt me een prima plan! |
|
quote: Men heeft hier al een idee over. Ze zouden ze niet in stukken blazen (althans dit lang de gedachte was met een nuclaire raket) omdat er dan miljoenen radioactieve deeltjes op de aarde vallen wat duidelijk is. Men zou gewoon de meteoriet stuk per stuk uit elkaar splijten met een boor of misschien met stuwraketten de meteoriet in een andere baan duwen. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |