|
Auteur: |
|
|
This split cd is (finally) released! Two Norwegian bands playing in the vein of the early '90s The GRENJAR part contains the re-recorded "Naar Skogen Lokker" with the new vocalist Mehimoloth. Midtempo with fast parts, hypnotizing blackmetal the way it's supposed to be! VANTRO plays very raw, fast and haunting blackmetal. The part on this split is their first assault and contains four tracks. Prices: The Netherlands €11,-, Europe €12,-, World €14,- (all including shipment) Tevens kosten alle fullenght cd's vanaf vandaag 10 euro in de mailorder! www.nordstorm-productions.com [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 31-03-2004 17:49] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Hmmh, hoe klinkt die heropgenomen Grenjar tegenover het origineel? Wel vreemde beslissing maar kom. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Mp3's doen het niet... |
|
Gangrad:staat onze ruil nog steeds? Ik kreeg trouwens te horen dat Asser nu ook bij Eljudner drumt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Jazeker, de ruil staat nog steeds. Ik heb Lasse al tijden niet meer gesproken, maar, gaaf nieuws! De nieuwe Jernbyrde komt trouwens waarschijnlijk in juni of juli al! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote:Heb ongeveer anderhalve week terug nog mail van hem gehad dat hij het momenteel erg druk heeft met zijn werk en daarom nog geen tijd had om het interview te beantwoorden.Maar voorlopig blijft hij het effe druk hebben dus... Ben wel benieuwd naar de nieuwe Jernbyrde trouwens Ik zal je zometeen effe mailen aangaande onze ruil Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Huh? Dat plaatje in de openingspost, da's de cover van "Bishop of Hexen - Archives Of An Enchanted Philosophy", maar dan in zwart-wit! Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote:Fuck, dat zijn nog eens prijzen voor cd's. Goeie zaak ! |
|
haha, je hebt gelijk wat betreft die hoes. Dat had ik niet eens gezien. Nou ja... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Vreemd, maarja. Jullie zijn allemaal negers! |
Index / Heavy Metal |