|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor dat soort mensen is nou 'Hart van NL' uitgevonden. Don't blush when I rip you open |
|
quote: Het was echt geweldig! Don't blush when I rip you open |
|
Oat Moarnnnnnn F*ck hippies |
|
quote: Volgende keer beter. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Don't blush when I rip you open |
|
quote: is het niet: I could easily overpower thee? edit: ONTOPIC! [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 01-04-2004 23:06] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Officieel wel ja.. Ontopic.. Don't blush when I rip you open |
|
vreemde actie |
|
doet me denken aan de knakker die mensen in de rembrandt toren geizelde om zodoende een totaal verbod van breedbeeldtv's in nederland te bewerkstelligen |
|
zzz |
|
MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
haha ge-wel-dig |
|
POwer Rangersssss F*ck hippies |
|
quote: Brommer gaat er met man vandoor Een inwoner van Hilversum is gisteren gewond geraakt toen zijn brommer er met hem vandoor ging. De 31-jarige man liep met zijn voertuig met draaiende motor aan de hand toen hij ten val kwam. Terwijl de man struikelde bleef het gashendel van de bromfiets hangen. De brommer reed er vandoor en sleepte de man achter zich aan. Het merkwaardige ritje kwam ten einde toen de brommer tegen een muur botste. Fok1 als dit al in het nieuws komt dan kom ik straks elke dag in het nieuws ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Linkse deel vertegenwoordigd zich wel weer met domme uitspraken, typisch "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |