IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Bestial Summoning Volgende pagina
svartsyn
Usericon van svartsyn
Posted 01-04-2004 19:58 by svartsyn Wijzig reactieProfiel van svartsynQuote dit bericht

Zijn er hier mensen die hun Sodomistic Rituals demo origineel hebben? Ik heb er één op de kop kunnen tikken, maar ik wil zeker weten dat het een originele is. Werd de demo professioneel gedrukt op tape of is het gewoon een 60 minuten TDK tape??

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 01-04-2004 20:01 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2004 19:58 schreef svartsyn het volgende:
Zijn er hier mensen die hun Sodomistic Rituals demo origineel hebben? Ik heb er één op de kop kunnen tikken, maar ik wil zeker weten dat het een originele is. Werd de demo professioneel gedrukt op tape of is het gewoon een 60 minuten TDK tape??

Daar is moeilijk aan te komen.
M'n kameraad heeft die demo.
Zal kijken wat ik kan doen.

svartsyn
Usericon van svartsyn
Posted 01-04-2004 20:08 by svartsyn Wijzig reactieProfiel van svartsynQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2004 20:01 schreef Faust het volgende:
Daar is moeilijk aan te komen.
M'n kameraad heeft die demo.
Zal kijken wat ik kan doen.

Ok, laat maar iets weten!

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 01-04-2004 20:09 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

heb die demo ook..

volgens mij wel...........

zal eens kijken..
het is iig geen proffesionele tape ofzo..

aan de andere kant staan bij mij nog de advance traxxx van de lp...

zit nu tot laat op mijn werk, zal morgen eens voor je kijken.......

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

svartsyn
Usericon van svartsyn
Posted 03-04-2004 12:07 by svartsyn Wijzig reactieProfiel van svartsynQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2004 19:58 schreef svartsyn het volgende:

Fluisterwoud
Usericon van Fluisterwoud
Posted 22-12-2004 11:50 by Fluisterwoud Wijzig reactieProfiel van FluisterwoudQuote dit bericht

Ik zoek hem ook al redelijk lang!
Voeg me toe als je eens tijd hebt om hem door te sturen.
aron_audenaert@hotmail.com

[Dit bericht is gewijzigd door Fluisterwoud op 22-12-2004 11:50]

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 22-12-2004 13:10 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

gewoon een tdk tape

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2005 16:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Toevallig gedownload

is dit Khvlt?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-09-2005 16:32]

signature

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 22-09-2005 17:18 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2005 16:32 schreef Hypnos het volgende:
Toevallig gedownload

is dit Khvlt?

Is dat belangrijk, gaaf is het in ieder geval.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2005 17:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

bwja... ik vond het niet zoo speciaal. Maar er stond bij (Holland), en hier vond ik er niets van. Misschien een geheime...

En ja! Voor mij is khvlt xtreem belangrijk want die mp3s zijn misschien veel geld waard!

signature

Verval
Usericon van Verval
Posted 22-09-2005 17:23 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2005 17:21 schreef Hypnos het volgende:
bwja... ik vond het niet zoo speciaal. Maar er stond bij (Holland), en hier vond ik er niets van. Misschien een geheime...

En ja! Voor mij is khvlt xtreem belangrijk want die mp3s zijn misschien veel geld waard!

Heb ergens ook wat mp3's van die lui vond het niet verkeerd iig.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Verval
Usericon van Verval
Posted 22-09-2005 17:25 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Deze heb ik dus (op mp3). Maar is origineel aanschaffen.

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 22-09-2005 17:26 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik heb die lp. Is die ondertussen al een vermogen waard?

Verval
Usericon van Verval
Posted 22-09-2005 17:27 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2005 17:26 schreef Oud Vuil het volgende:
Ik heb die lp. Is die ondertussen al een vermogen waard?

Moet je even op E-bay kijken.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2005 17:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik vind nergens iets terug van welke uitgave , en metal-archives weer plat.

dit is het eerste lied

Bestial Summoning - 01 - Victory Is Ours

signature

Verval
Usericon van Verval
Posted 22-09-2005 17:31 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Das dus van boven genoemde plaat dacht ik. Oud vuil spring is bij...

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 22-09-2005 17:32 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Bestial Summoning - 01 - Victory Is Ours is iig de eerste track op de lp.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2005 17:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

owkey

zanx

signature

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 22-09-2005 22:33 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

destijds gekocht, maar jaren geleden gratis weggeven als zijnde - eerlijkheidshalve - complete bagger.
Was toen al bagger en is het nu nog. oudheid is geen garantie voor KVLT-heid

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-09-2005 23:46 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ze zouden weer bij elkaar komen was een jaat reug ofzo het nieuws. \weinig van gemerkt iig

Je moeder.

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 22-09-2005 23:55 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 september 2005 17:27 schreef Verval het volgende:
Moet je even op E-bay kijken.

http://cgi.benl.ebay.be/BESTIAL-SUMMONING-The-Dark-War-Has-Begun-LP-OOP-1992_W0QQitemZ4766666471QQcategoryZ17580QQcmdZViewItem

Toch 40 euri.

quote:
Op 22 september 2005 22:33 schreef neefherbert het volgende:
destijds gekocht, maar jaren geleden gratis weggeven als zijnde - eerlijkheidshalve - complete bagger.
Was toen al bagger en is het nu nog. oudheid is geen garantie voor KVLT-heid

Hehehe, ik kocht hem toendertijd voor weinig van de heer the Unsane, waarvan ik regelmatig bij concerten her en der singeltjes afnam.

Alles was toch een grote improvisatie, als ik het me goed herinner?

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 22-09-2005 23:59]

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-09-2005 0:03 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 september 2005 23:55 schreef Oud Vuil het volgende:
http://cgi.benl.ebay.be/BESTIAL-SUMMONING-The-Dark-War-Has-Begun-LP-OOP-1992_W0QQitemZ4766666471QQcategoryZ17580QQcmdZViewItem

Toch 40 euri.

das nog weinig, verbaasd me dat niemand geboden heeft

Je moeder.

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 23-09-2005 10:00 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:

Alles was toch een grote improvisatie, als ik het me goed herinner?

Klopt ja. op de eerste plaat was het vanwege enigzins een 'productie' nog wel om aan te horen. en dan met name het eerste nummer alleen.
De demo was ronduit een drama. geïmproviseerd doch ongeproduceerd. een tape vol "geluid" eigenlijk.

en ze wilden toen heel true zijn, dreigbrieven sturen naar andere bands etc. en als klapper op de vuurpijl tijdens een metalmarkt ruzie zoeken met iemand omdat deze persoon het waagde een plaat van Anthrax in 1 tas te doen samen met Celtic Frost

Hoe sneu kun je zijn!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-09-2005 10:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:

Toch 40 euri.

niet kopen bij die gast - adverteert in België maar woont in Sanje - vraag minimum 11 ero porto

signature

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 23-09-2005 10:34 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Bestial Summoning heb ik begin jaren negentig nog eens in Simplon gezien. Wat ik me herinner is dat ze een pot konijnenbloed (of wat daarvoor moest doorgaan) over het publiek leeggooide. Best tr00 gezien de blackmetal hype die pas een paar jaar later op gang kwam.

Unsane
Usericon van Unsane
Posted 25-10-2005 19:57 by Unsane Wijzig reactieProfiel van UnsaneQuote dit bericht

Het was varkens bloed dat er werd gegooid......ach ja...goeie oude jeugd zonde,he...hahaha

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com