|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Daar is moeilijk aan te komen. M'n kameraad heeft die demo. Zal kijken wat ik kan doen. |
|
quote: Ok, laat maar iets weten! |
|
heb die demo ook.. volgens mij wel........... zal eens kijken.. het is iig geen proffesionele tape ofzo.. aan de andere kant staan bij mij nog de advance traxxx van de lp... zit nu tot laat op mijn werk, zal morgen eens voor je kijken....... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: |
|
Ik zoek hem ook al redelijk lang! Voeg me toe als je eens tijd hebt om hem door te sturen. aron_audenaert@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Fluisterwoud op 22-12-2004 11:50] |
|
gewoon een tdk tape Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Toevallig gedownload is dit Khvlt? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-09-2005 16:32] signature |
|
quote: Is dat belangrijk, gaaf is het in ieder geval. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
bwja... ik vond het niet zoo speciaal. Maar er stond bij (Holland), en hier vond ik er niets van. Misschien een geheime... En ja! Voor mij is khvlt xtreem belangrijk want die mp3s zijn misschien veel geld waard! signature |
|
quote: Heb ergens ook wat mp3's van die lui vond het niet verkeerd iig. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Deze heb ik dus (op mp3). Maar is origineel aanschaffen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik heb die lp. Is die ondertussen al een vermogen waard? |
|
quote: Moet je even op E-bay kijken. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik vind nergens iets terug van welke uitgave , en metal-archives weer plat. dit is het eerste lied Bestial Summoning - 01 - Victory Is Ours signature |
|
Das dus van boven genoemde plaat dacht ik. Oud vuil spring is bij... Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Bestial Summoning - 01 - Victory Is Ours is iig de eerste track op de lp. |
|
owkey zanx signature |
|
destijds gekocht, maar jaren geleden gratis weggeven als zijnde - eerlijkheidshalve - complete bagger. Was toen al bagger en is het nu nog. oudheid is geen garantie voor KVLT-heid |
|
ze zouden weer bij elkaar komen was een jaat reug ofzo het nieuws. \weinig van gemerkt iig Je moeder. |
|
quote: http://cgi.benl.ebay.be/BESTIAL-SUMMONING-The-Dark-War-Has-Begun-LP-OOP-1992_W0QQitemZ4766666471QQcategoryZ17580QQcmdZViewItem Toch 40 euri. quote: Hehehe, ik kocht hem toendertijd voor weinig van de heer the Unsane, waarvan ik regelmatig bij concerten her en der singeltjes afnam. Alles was toch een grote improvisatie, als ik het me goed herinner? [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 22-09-2005 23:59] |
|
quote: das nog weinig, verbaasd me dat niemand geboden heeft Je moeder. |
|
quote: Klopt ja. op de eerste plaat was het vanwege enigzins een 'productie' nog wel om aan te horen. en dan met name het eerste nummer alleen. De demo was ronduit een drama. geïmproviseerd doch ongeproduceerd. een tape vol "geluid" eigenlijk. en ze wilden toen heel true zijn, dreigbrieven sturen naar andere bands etc. en als klapper op de vuurpijl tijdens een metalmarkt ruzie zoeken met iemand omdat deze persoon het waagde een plaat van Anthrax in 1 tas te doen samen met Celtic Frost Hoe sneu kun je zijn! |
|
quote: niet kopen bij die gast - adverteert in België maar woont in Sanje - vraag minimum 11 ero porto signature |
|
Bestial Summoning heb ik begin jaren negentig nog eens in Simplon gezien. Wat ik me herinner is dat ze een pot konijnenbloed (of wat daarvoor moest doorgaan) over het publiek leeggooide. Best tr00 gezien de blackmetal hype die pas een paar jaar later op gang kwam. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Het was varkens bloed dat er werd gegooid......ach ja...goeie oude jeugd zonde,he...hahaha |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |