|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Klopt. Maar zij zijn er nog niet..en dan wil ook omgang met andere bands e.d. wel helpen. Goede omgang KAN extra concerten opleveren.. Maar ff voor de duidelijkheid: ik weet niet of ze arrogant zijn, ken ze niet goed genoeg daarvoor. |
|
ja ik ken ze niet, maar had via via gehoord dat het wel toffe lui waren Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
De enige waarvan ik vernomen heb dat ie arrogant is, is manny/mannes. Wel van iemand die ze vrij goed kent, maar niet van eerste hand dus De rest is volgens mij niet arrogant ofzo, hoewel ik die alleen maar gesproken heb in zatte toestand in de kroeg, dus dat zegt weinig. Life doesn't get much better than this! |
|
Tja...sommige bands kunnen arrogant zijn ten opzichte van ('kleinere') bandjes waarmee ze optreden..(darkforest hier ervaring mee) Verder kunnen de bandleden natuurlijk best aardig zijn.. O.a. tegen mensen uit het publiek --> mogelijke fans |
|
quote: Veel kleiner dan To Elysium krijg je het niet Ze mogen dan een platendeal en 2 full lenghts uithebben, qua liveoptredens zijn ze nog lang niet echt doorgebroken. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Weet ik niet...maar wel 1x hun soundcheck gezien... Er was iemand die niet zelf z'n instrument 'soundcheckte'..zag er beetje als een jaren '80 rocker uit (Mannes) |
|
Sjoerd is arrogant. Dat leert ie bij ons |
|
quote: Is een jaren '80 rocker, heeft zelfs in een vrij gave band gezeten (blackout) Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Zijn jullie nu eigenlijk ook labelloos dan? Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Platendeal --> mogelijke reden arrogant te doen tegen andere bandjes die dat niet hebben.. quote:Reden te meer om niet arrogant (maar wel aardig) te zijn tegen publiek [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 21-04-2004 0:15] |
|
quote: Ik heb ze nu een keer of 6 gezien en aan aardigheid ontbrak het niet. En al waren ze vervelend/arrogant, ik moet naar hun muziek te luisteren, ik hoef er geen discussies over de zin van het leven mee te voeren. Life doesn't get much better than this! |
|
Precies!! Maar zoals ik al zei: quote: Maar iig goed voor hun dat jij hun muziek vind |
|
quote: Hehe, ik vind hun muziek niet eens zo heel goed, vind het alleen een leuke liveband (stukje zwolse trots in combinatie met herkenning) Life doesn't get much better than this! |
|
ik houd van holland |
|
[edit]ach, laat ook maar[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 06-05-2004 19:35] Touché, pussycat! |
|
Ze zijn uit elkaar .. |
|
Jammer, vond Nightmare's Nest wel aardig. |
|
tja, shit happens respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Mja, wat een verrassing Life doesn't get much better than this! |
|
ier hier nog iets van gekomen? signature |
|
quote:ze zijn nog steeds uit elkaar of snap ik je vraag nou helemaal verkeerd? |
|
nee zu misschien dat er een nieuw project was signature |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |