IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Hartstichting past topsalaris aan.
Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 02-04-2004 18:04 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

De Hartstichting verlaagt het salaris van de medisch directeur omdat de beste man een jaar salaris had van 170.000 euro En maar bedelen bij de mensen.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-04-2004 18:08 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

't werd tijd. Niet normaal die salarissen. Doe mij ook eens een beetje.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-04-2004 18:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

daarom geef ik nooit aan goede doelen, bedankt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


tharos
Usericon van tharos
Posted 02-04-2004 18:16 by tharos Wijzig reactieProfiel van tharosQuote dit bericht

eindelijk gerechtigheid. en wat is het nu geworden 150.000? ?
zal me nix verbazen


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-04-2004 18:27 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Wat een onzin, een directeur hoeft toch niet op een houtje te bijten? Omdat je dat toevallig bij de Hartstichting wordt zou je minder moeten verdienen dan je conculega's.... dan is het snel gedaan met de Hartstichting hoor.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


tharos
Usericon van tharos
Posted 02-04-2004 18:38 by tharos Wijzig reactieProfiel van tharosQuote dit bericht

ik vind ook dat die gozer een goed salaris verdiend maar,170.000 euro??. vind ik overdreven veel. al zou die de helft krijgen dan is dat al heel veel geld.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-04-2004 18:38 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 18:27 schreef M. het volgende:
Wat een onzin, een directeur hoeft toch niet op een houtje te bijten? Omdat je dat toevallig bij de Hartstichting wordt zou je minder moeten verdienen dan je conculega's.... dan is het snel gedaan met de Hartstichting hoor.


Onzin, het is de hartstichting, een non-profit organisatie en dan lijkt het mij nou niet echt toepasselijk dat de directie dikke tonnen verdient.


Ik, Wil Schuurman


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-04-2004 18:40 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 18:38 schreef Snagger het volgende:
Onzin, het is de hartstichting, een non-profit organisatie en dan lijkt het mij nou niet echt toepasselijk dat de directie dikke tonnen verdient.

Salarisbeleid heeft in principe niets met profit of non-profit te maken.

Die lui hebben een directeur nodig, als directeur heb je bepaalde vaardigheden, netwerken en diploma's nodig, dienovereenkomstig dien je als organisatie of bedrijf een bepaald salaris te bieden.

Anders krijg je nl. geen directeur -- niemand gaat de helft van z'n salaris inleveren om toevallig de Hartstichting te kunnen bestieren.
(OK, niemand met verstand in z'n kop)


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


tharos
Usericon van tharos
Posted 02-04-2004 18:44 by tharos Wijzig reactieProfiel van tharosQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 18:40 schreef M. het volgende:
Salarisbeleid heeft in principe niets met profit of non-profit te maken.

Die lui hebben een directeur nodig, als directeur heb je bepaalde vaardigheden, netwerken en diploma's nodig, dienovereenkomstig dien je als organisatie of bedrijf een bepaald salaris te bieden.

Anders krijg je nl. geen directeur -- niemand gaat de helft van z'n salaris inleveren om toevallig de Hartstichting te kunnen bestieren.
(OK, niemand met verstand in z'n kop)


maar zelfs met al die vaardigheden vind ik 170.000 wel heel erg veel.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 02-04-2004 18:46 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Jij studeerd zelf zeker niet?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-04-2004 18:47 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 18:44 schreef tharos het volgende:
maar zelfs met al die vaardigheden vind ik 170.000 wel heel erg veel.

Dat kan natuurlijk.

Niet om het een of ander, maar ga je nog naar school, studeer je nog, of heb je een fulltime baan? Ikzelf het laatste en dan krijg je wel wat beter zicht op wat veel is en wat niet. Nu ben ik niet op de hoogte van wat gangbaar is voor een medisch directeur, maar het lijkt me dat het fors boven de 1 ton bruto per jaar zal zitten. Ik vind die 170.000 in ieder geval wel hoog, maar niet astronomisch hoog (let wel -- voor een medisch directeur).

Ik mocht trouwens willen dat ik het zelf had, hehe. Godverdomme zeg...

In ieder geval weet ik dat bij ons de hoogste salarisschaal ergens rond de ton per jaar zwerft en dat managers en directeuren buiten dat schaalsysteem vallen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-04-2004 18:47 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 18:46 schreef Claw het volgende:
Jij studeerd zelf zeker niet?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-04-2004 18:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 18:46 schreef Claw het volgende:
Jij studeerd zelf zeker niet?


Jij ook niet DT koning?


'' is dood?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


tharos
Usericon van tharos
Posted 02-04-2004 18:50 by tharos Wijzig reactieProfiel van tharosQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 18:47 schreef M. het volgende:
Dat kan natuurlijk.

Niet om het een of ander, maar ga je nog naar school, studeer je nog, of heb je een fulltime baan? Ikzelf het laatste en dan krijg je wel wat beter zicht op wat veel is en wat niet. Nu ben ik niet op de hoogte van wat gangbaar is voor een medisch directeur, maar het lijkt me dat het fors boven de 1 ton bruto per jaar zal zitten. Ik vind die 170.000 in ieder geval wel hoog, maar niet astronomisch hoog (let wel -- voor een medisch directeur).

Ik mocht trouwens willen dat ik het zelf had, hehe. Godverdomme zeg...

In ieder geval weet ik dat bij ons de hoogste salarisschaal ergens rond de ton per jaar zwerft en dat managers en directeuren buiten dat schaalsysteem vallen.


ik studeer nog ja!

en al zou ik het krijgen per jaar neem ik alles trug wat ik in deze topic heb gezet


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 02-04-2004 18:53 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 2 april 2004 18:47 schreef Chelman het volgende:
Jij ook niet DT koning?


'' is dood?


Ik studeer Informatica. 'dt' fouten kunnen op Compile-time getraceerd worden

Ik bedoel eeuh, die. Laat mij stoere, cynische opmerkingen maken als ik dat leuk vind, tjees...

En ' ' is kwijt, ik zie hem nergens meer ... (snap je hem? haha)

Ontopic was de reply van Dwaallicht natuurlijk weer geheel verwacht ... en ik ben het er ook mee eens; soms ... en soms vind ik dat Managers eigenlijk niet per se meer hoeven te verdienen dan hardwerkende, geschoolde 'gewone' werknemers.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-04-2004 18:56 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 18:53 schreef Claw het volgende:
Ontopic was de reply van Dwaallicht natuurlijk weer geheel verwacht ... en ik ben het er ook mee eens; soms ... en soms vind ik dat Managers eigenlijk niet per se meer hoeven te verdienen dan hardwerkende, geschoolde 'gewone' werknemers.

Dwaallicht, die zie ik nergens meer.

En wat is er eigenlijk met JFrost gebeurd?

(ik vind ook dat managers niet per sé meer hoeven te verdienen -- hangt van de manager af. Wat mij betreft mogen al die bedrijfskunde studentjes optiefen met hun traineeships, ga een vak leren )


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 02-04-2004 18:59 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 2 april 2004 18:56 schreef M. het volgende:
Dwaallicht, die zie ik nergens meer.

En wat is er eigenlijk met JFrost gebeurd?

(ik vind ook dat managers niet per sé meer hoeven te verdienen -- hangt van de manager af. Wat mij betreft mogen al die bedrijfskunde studentjes optiefen met hun traineeships, ga een vak leren )


Precies wat ik bedoel.

En over dat JFrost; dat is geheel PR-technisch. Het schijnt dat er een band is met dezelfde naam waar de naam eerder mee wordt ge-associeerd dan met mijn heerschappij.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen