|
Auteur: |
|
|
De Hartstichting verlaagt het salaris van de medisch directeur omdat de beste man een jaar salaris had van 170.000 euro En maar bedelen bij de mensen. |
|
daarom geef ik nooit aan goede doelen, bedankt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
eindelijk gerechtigheid. en wat is het nu geworden 150.000? ? zal me nix verbazen |
|
Wat een onzin, een directeur hoeft toch niet op een houtje te bijten? Omdat je dat toevallig bij de Hartstichting wordt zou je minder moeten verdienen dan je conculega's.... dan is het snel gedaan met de Hartstichting hoor. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ik vind ook dat die gozer een goed salaris verdiend maar,170.000 euro??. vind ik overdreven veel. al zou die de helft krijgen dan is dat al heel veel geld. |
|
quote: Onzin, het is de hartstichting, een non-profit organisatie en dan lijkt het mij nou niet echt toepasselijk dat de directie dikke tonnen verdient. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Salarisbeleid heeft in principe niets met profit of non-profit te maken. Die lui hebben een directeur nodig, als directeur heb je bepaalde vaardigheden, netwerken en diploma's nodig, dienovereenkomstig dien je als organisatie of bedrijf een bepaald salaris te bieden. Anders krijg je nl. geen directeur -- niemand gaat de helft van z'n salaris inleveren om toevallig de Hartstichting te kunnen bestieren. (OK, niemand met verstand in z'n kop) Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: maar zelfs met al die vaardigheden vind ik 170.000 wel heel erg veel. |
|
Jij studeerd zelf zeker niet? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Dat kan natuurlijk. Niet om het een of ander, maar ga je nog naar school, studeer je nog, of heb je een fulltime baan? Ikzelf het laatste en dan krijg je wel wat beter zicht op wat veel is en wat niet. Nu ben ik niet op de hoogte van wat gangbaar is voor een medisch directeur, maar het lijkt me dat het fors boven de 1 ton bruto per jaar zal zitten. Ik vind die 170.000 in ieder geval wel hoog, maar niet astronomisch hoog (let wel -- voor een medisch directeur). Ik mocht trouwens willen dat ik het zelf had, hehe. Godverdomme zeg... In ieder geval weet ik dat bij ons de hoogste salarisschaal ergens rond de ton per jaar zwerft en dat managers en directeuren buiten dat schaalsysteem vallen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Jij ook niet DT koning? '' is dood? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ik studeer nog ja! en al zou ik het krijgen per jaar neem ik alles trug wat ik in deze topic heb gezet |
|
quote: Ik studeer Informatica. 'dt' fouten kunnen op Compile-time getraceerd worden Ik bedoel eeuh, die. Laat mij stoere, cynische opmerkingen maken als ik dat leuk vind, tjees... En ' ' is kwijt, ik zie hem nergens meer ... (snap je hem? haha) Ontopic was de reply van Dwaallicht natuurlijk weer geheel verwacht ... en ik ben het er ook mee eens; soms ... en soms vind ik dat Managers eigenlijk niet per se meer hoeven te verdienen dan hardwerkende, geschoolde 'gewone' werknemers. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Dwaallicht, die zie ik nergens meer. En wat is er eigenlijk met JFrost gebeurd? (ik vind ook dat managers niet per sé meer hoeven te verdienen -- hangt van de manager af. Wat mij betreft mogen al die bedrijfskunde studentjes optiefen met hun traineeships, ga een vak leren ) Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Precies wat ik bedoel. En over dat JFrost; dat is geheel PR-technisch. Het schijnt dat er een band is met dezelfde naam waar de naam eerder mee wordt ge-associeerd dan met mijn heerschappij. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Index / Nieuws, actualiteit en media |