|
Auteur: |
|
|
ik kan er geen ander topic over vinden, maar het zal vast wel ergens staan... zaterdag 03 april 2004 in de nieuwe pazzop te Bladel: CANCER (uk) kleine reunion tour, enige show in NL ! support: DEIFECATION (nl) MALICIOUS DREAM (nl) entree: 8 euro aanvang: 21.00 / deuren: 20.00 info: http://www.herrieavond-online.tk |
|
Deification wil ik best zien. maar ik vind het niet waard om daar weer 15 strippen aan uit te geven, want dat mag ik zondag ookal doen |
|
quote: 70 minuten? Een klein uurtje voor mij dus . Het terug gaan is overigens meer een probleem |
|
(vraagje tussendoor, is Demoncy al uitverkocht... of valt er nog te reserveren ) |
|
Bij lange na niet, we hebben 30 reserveringen gehad ofzo... maar das al 30 meer dan normaal haha... gewoon op tijd komen, dan is het nooit een probleem... ik verwacht geen massa opkomst eigenlijk, dat hebben we al in geen jaren meer gezien hier. |
|
Je hebt anders best grote namen staan hoor... Ik ben er zondag iig bij |
|
cancer zal ook niet echt volle zalen trekken. waarom die dan ook alweer bij elkaar zijn. ik heb die to the gory end hier nog ergens liggen. vond het toen al een miskoop, nu begin ik er maar helemaal niet meer aan. als iemand die wil overnemen, meel me maar. Oud Vuil. |
|
Ik wil er best heen maar ja... tentamens tentamens tentamens tentamens... //edit (En de dag erna Demoncy e.a. wat ik dus zeker niet wil missen.) [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 02-04-2004 21:12] |
|
damned ik kan niet.. zzz |
|
quote: Hmm is dat dat album met James Murphy en staat Cancer fucking cancer erop? In dat geval heb ik wel interesse (als de prijs redelijk laag is tenminste). The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
cancer fucking cancer staat er wel op, maar james murphy speelt volgens mij op die 2de plaat van hen mee. op deze plaat doet john tardy de backing-vocals op die die. Oud Vuil. |
|
de Enige show hier ??? Die honden ! Ze moeten gewoon in baroeg komen !Cancer is bruut ! |
|
quote:] deification? |
|
ik ben iig uiteraard aanwezig vanavond |
Index / Concerten |