|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
|
|
een sociaal leven .. cool .. hij wel ... |
|
Ik dacht dat ZM jouw sociale leven was..... |
|
ik dacht ook dat het uitgestorven was. |
|
Wordt hier eigenlijk nog aan gewerkt, sinds ik op ZM zit heb ik hier helaas nog geen gebruik kunnen van maken...zou heel interessant zijn. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Dat vraag ik me nou ook af The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
*zielige toon* zoeken? |
|
quote: twat |
|
quote: look who's talking |
|
quote: |
|
Ik wil gvd kunnen zoeken hoeveel topics ik heb opgestart Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Hoezo, je weet toch zo al op hoeveel van die topics je echt trots kunt zijn? |
|
Ik wil zoeken zoeken en nog eens zoeken Metal heerst |
|
ZOEKEN! En nu ga ik slapen. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
als iedereen nou net zoveel moeite deed met dit topic zoeken als met het zoeken naar de benodigde topics was dit gezeik niet eens nodig *typo* [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 07-04-2003 21:56] Je moeder. |
|
dit topic hoeft niet gezocht te worden want het staat altijd vrij bovenaan Maar ik vind het serieus ondertussen ook al een beetje schandalig lang duren eigenlijk... zelfs ik programmeer nog vaker aan mijn forum. En als een full-text-search niet lukt maak dan tenminste een beperkte search, da's al stukken beter dan niks... Zenial |
|
ik denk dat alleen in de titel zoeken al heel wat dubbele rotzooi voorkomt. Dit slaat nergens op. |
|
quote:Ik hoop dat het er spoedig komt. |
|
Bij deze een compliment aan Paul dat de zoekfunctie het weer doet. Nu komen er af en toe weer wat oudere topics bovendrijven. ~* www.SpoOken.nl *~ |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Administration | Vorige pagina |