|
Auteur: |
|
|
wie weet voor mijn een goede gothic/blackmetal band en welke cd is goed van hun? welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Opera IX is Black met Gothic invloeden. 'The Black Opera' is een erg goeie cd van hun. En dan heb je nog 'Theatre des Vampires' wat ik persoonlijk iets minder vind, maar het is wel gothic/black. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Dismal Euphony misschien |
|
Hmmm ouwe Varathron? Maar ja ik hou eigenlijk helemaal niet van gothic/black metal, vind allebei apart respectievelijk wel okee en super tof maar een crossover, mwah mwah. |
|
Peccatum HAHAHA! |
|
penumbra (uit frankrijk) |
|
ja Penumbra is wel ok |
|
Cradle of Filth, welk album maakt niet veel uit. Ik vind ze allemaal evengoed. the only pleasure is pain |
|
Cradle is volgens mij ook wel een aardige bak gothic blackmetal. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Cradle is geen black metal Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Cradle wordt omschreven als "Gothic Melodic Black Metal" zeker wel black en gothic bij elkaar gegooid.. MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Ik heb voor COF al ontzettend veel ingewikkelde benamingen gehoord... |
|
Van Cradle kan ik zeker de cd Midian aanraden. Maar ja, da's ook de enige cd die ik van Cradle heb..... Maar hij is wel erg goed! "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
quote: Klopt, maar wel degelijk invloeden uit die richting. Is ook geen Gothic band, maar wel weer invloeden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Opera IX is denk ik wel gothic/blackmetal |
Index / Heavy Metal |