|
Auteur: |
|
|
quote: owkee! klinkt interessant.. ps: natuurlijk kent niet iedereen acid bath, iets wat wel zou moeten. |
|
Jazeker, geweldige band, je vergeet nog te vermelden dat er een ex-Grief-bandlid in zit, dus dat kon al niet missen! DOOOOOOM! En je vergeet bovendien nog een paar split-ep's te vermelden. [Dit bericht is gewijzigd door Hole op 04-04-2004 21:47] |
|
Ja....die splits ken ik allemaal niet idd Dit zijn volgens mij de drie 'hoofd' releases....toch? Aanvullingen zijn uiteraard welkom. Dat van de Grief link wist ik eigenlijk niet. Maar Grief heerscht idd ook. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Acid Bath regeert KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Mja hoofdreleases? Die met Corrupted is ook een split, dus dan moet je deze 2 ook noemen. Split ep met Black Army Jacket Split ep met Sloth alle bands uit de USA. Ze zullen vast nog meer hebben hoor. |
|
quote: Thx Die met Corrupted noemde ik omdat het bij mijn weten hun eerste 'echte' release was....info over Noothgrush is niet echt extreem makkelijk te vinden. Zelf heb ik overigens alleen 'Failing Early....' KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ff bij Jenje onder aandacht brengen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
oe ja ja muziek luister waar? |
|
Label bestaat niet meer en ze hebben geen site. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
kloot'n .... |
|
|
|
CORRUPTED!!!! is superb net paar dagen geleden pasio inferior gekregen zeer wreed! ZWAAR! |
|
Bij dat videootje moet ik aan Goatsblood denken ... Is Chelliebellie daar al bekend mee? |
|
Drull KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
goedzo menneke |
|
up up. Even onder aandacht brengen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ja leuk, maar waar zijn de samples |
|
quote: Dusss.....zal je het gewoon erop moeten wagen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Maar ook nergens te koop .. |
|
ebay, marktplaats, trade lijsten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Tja .. |
|
Throne records gaat een verzamelaar uitbrengen van Noothgrush. Dat zou het tweede deel van hun volledige discography moeten worden. Het eerste deel was al via Slap a ham uitgebracht. Tevens doet Throne een nieuwe Corrupted 10 inch, in de gaten houden dus. |
|
Split met Coffins is mijn eerste kennismaking. Heerlijk wel. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
Index / Heavy Metal |