![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
quote: owkee! klinkt interessant.. ps: natuurlijk kent niet iedereen acid bath, iets wat wel zou moeten. ![]() |
|
Jazeker, geweldige band, je vergeet nog te vermelden dat er een ex-Grief-bandlid in zit, dus dat kon al niet missen! DOOOOOOM! ![]() En je vergeet bovendien nog een paar split-ep's te vermelden. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hole op 04-04-2004 21:47] ![]() |
|
Ja....die splits ken ik allemaal niet idd ![]() Dat van de Grief link wist ik eigenlijk niet. Maar Grief heerscht idd ook. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Acid Bath regeert ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Mja hoofdreleases? Die met Corrupted is ook een split, dus dan moet je deze 2 ook noemen. ![]() Split ep met Black Army Jacket Split ep met Sloth alle bands uit de USA. Ze zullen vast nog meer hebben hoor. ![]() ![]() |
|
quote: Thx ![]() Die met Corrupted noemde ik omdat het bij mijn weten hun eerste 'echte' release was....info over Noothgrush is niet echt extreem makkelijk te vinden. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
ff bij Jenje onder aandacht brengen. ![]() ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
oe ja ja muziek luister waar? ![]() |
|
Label bestaat niet meer en ze hebben geen site. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
kloot'n .... ![]() |
|
![]() |
|
CORRUPTED!!!! is superb net paar dagen geleden pasio inferior gekregen zeer wreed! ZWAAR! ![]() ![]() |
|
Bij dat videootje moet ik aan Goatsblood denken ... Is Chelliebellie daar al bekend mee? ![]() |
|
Drull ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
goedzo menneke ![]() |
|
up up. Even onder aandacht brengen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ja leuk, maar waar zijn de samples ![]() |
|
quote: Dusss.....zal je het gewoon erop moeten wagen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Maar ook nergens te koop .. ![]() |
|
ebay, marktplaats, trade lijsten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Tja .. ![]() |
|
Throne records gaat een verzamelaar uitbrengen van Noothgrush. Dat zou het tweede deel van hun volledige discography moeten worden. Het eerste deel was al via Slap a ham uitgebracht. Tevens doet Throne een nieuwe Corrupted 10 inch, in de gaten houden dus. ![]() |
|
Split met Coffins is mijn eerste kennismaking. Heerlijk wel. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |