|
Auteur: |
|
|
hmm lekker, en dit hoort bij Nederland laat ze lekker helemaal zelfstandig worden, dan hoeven wij er tenminste geen geld in te pompen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: of een volwaardige provincie van nederland worden, met dezelfde regels. |
|
Dat is alsnog slecht controleerbaar omdat het beleid uitgevoerd moet worden door de corrupte ambtenaartjes op de antillen zelf. En nu komen antillianen Nederland binnen (met of zonder poedersuiker) omdat ze "bij ons horen". ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
maar goed, 't is toch al heel wat dat de antilliaanse politiek zelf heeft besloten dat ze die corrupte Godett's wegwillen. |
|
quote:Ach, Nederlandse ambetaneren zijn ook corrupt en weigeren het beleid uit te voeren, ik zie het verschil niet. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Als bijna ex ambtenaar kan ik je vertellen dat nederlandse ambtenaren niet corrupt zijn.. Voor corruptie is enige vorm van competentie,denkvermogen en arbeid nodig.. Dit zijn 3 dingen die de gemiddelde hogere ambtenaar ontbeert aangezien die al het werk naar de lagere ambtenaren dirigeert. Hierdoor duurt alles in de ambtenarij ook zo lang.. 90% van het werk word gedaan door mensen die er niet voor zijn opgeleid maar het werk moeten doen naast hun eigen taken. [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 05-04-2004 18:52] Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:Whahaha wat ben je toch een sukkeltje. Over een typfoutje zeuren en er zelf heel veel andere fouten maken. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 14-04-2004 12:12] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Hehe, 'nederlandse' is een bijvoeglijk naamwoord en moet derhalve met een KLEINE letter worden geschreven. Alleen 'Nederland' (landnaam) wordt met hoofdletter geschreven. En inderdaad: ik word ook gek van nederlanders die het kofschip/fokschaap verkeerd gebruiken. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 14-04-2004 12:09] |
|
Een spelfoutje kan je maken en zeker op een forum is het niet zo belangrijk. Maargoed het is gewoon erg zielig als je om een typfoutje gaat zeuren terwijl je eigen berichten vol spelfouten zitten. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: JuIsT!!1!1!! MeNsuH MoetuH NiEJ So SeuRuH!!1! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: tjongejonge, begrijpend lezen is voor jou ook een hele opgave is het niet? en waar zeur ik dan over een typefout? (volgens mij is het nml typefout ipv typfout, maar pin me der niet op vast) [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 14-04-2004 12:27] Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Moet je behoorlijk wat tegen slikken.. Ervaring leert dat 80-90% hier problemen mee heeft. Men heeft er zelfs een tijdje geleden aan zitten denken om de d-dt regels te versoepelen. Staat competenter.. Net zoiets als schattend rekenen wat tegenwoordig wordt gegeven.. 5x10=48 wordt goed gerekend aangezien het dicht bij 50 ligt Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: In het topic over het woonwagenkamp Einstein.. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: oja, meerfout enkelfout.. Heb ik je tere zieltje daar dan zo mee gekwetst? sorry hoor jochie, kusje erop, pijntje voorbij? Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Nee maar het is gewoon zielig om over een typefout te zeuren als je eigen berichten vol fouten zitten. Zeker als je het zelf ook stom vindt als mensen over jouw fouten zeuren. Hypocriet [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 14-04-2004 12:40] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Niet zeiken ...alleen over het antiliaanse gebeuren. |
|
quote: en nu weer ontopic? [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 14-04-2004 13:29] Een kleine snol zit zo vol. |
Index / Nieuws, actualiteit en media |