|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
fjoe? dienie nee 10 en ik stuur em op incl porto en met bonus cd en hij is nieuw [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 09-05-2007 10:31] signature |
|
quote:Dat lijkt mij een deal. Je bankaccount gegevens waren hier op ZM te vinden, toch? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
signature |
|
@Baert: het geld is overgemaakt en u heeft mail op bartjeblij. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ha, een nieuwe Menhir CD! Is ook al weer een tijdje geleden. Ik vind zowel Thuringia als Ziuwari nog steeds heerschende schijfjes Verrassend triviaal |
|
Ik heb een nummer van het nieuwe album gehoord, klinkt veelbelovend. Alle Menhir albums bevallen me eigenlijk wel goed, ook het akoestische Buchonia is geweldig. |
|
De drinkhoorns kunnen weer uit de mottenballen gehaald worden, een van de weinig redelijk bands in het genre komt na zes jaar weer met een album: If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:(': If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Moet meteen aan Asterix & Obelix denken bij het woord Menhir. Dat zijn toch van die grote stenen? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Nee. Een Menhir is een heeeele grote zwarte dildo, die slechts verkrijgbaar is op het vertoon van je OWW-clubpasje. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Die heb ik! Krijg ik de limited edition met paarse aders als ik mijn OWW spaarkaart inlever? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Serieus niemand deze nog gepost hier? Ik kan het woord menhir niet horen zonder meteen aan obelix te denken. [Dit bericht is gewijzigd door adeia op 13-04-2013 10:15] |
|
quote: Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Goh, wat interessant, joh, Adele! quote: If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Overheen gelezen, ben dus blijkbaar niet de enige |
|
quote:Jawel, want ik heb dat echt nét gepost. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: "Great minds think alike" Om het een beetje ontopic te houden maar ff de muziek checken dan. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |