|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Den Helder was vrij jammer, slechte promotie denk ik. Baroeg was mooi gevuld. Weet niet precies de aantallen. De meeste mensen kwamen ook later in het bolwerk aan, omdat op de site stond van zaal open 21:00 en het was zaal open 20:00. |
|
Gisteren in de Baroeg was Belphegor heer en meester over de rest van de bands. (Misschien was dat ook niet zo moeilijk.) Mortuary I.O.D. was wel aardig vooral de eerste paar nummers en The Legion had zo'n slecht geluid (hard en schel) dat mijn oren er zowat af flikkerde. Buiten het slechte geluid om was het gewoon een Marduk kloon. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Nonsens, The Legion heerste...zeker een band om in de gaten te houden de aankomende tijd. |
|
quote: Misschien dat ik ze op cd wel kan aanhoren maar ik vond het totaal niet boeien om over geluid nog maar te zwijgen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Mortuary I.O.D. was een metal cor band zonder gevoel, jammer. The Legion zag er niet uit en had kut geluid. Ik heb nu nog een suis in m'n oren. De muziek was ook niet interessant; Gewoon een erg saaie Marduk cloon. Misschien dat ze op cd beter te doen zijun want dan hoef je tenminste niet tegen die zanger en die Bassist aan te kijken . De band was btw boeiender dan Dark Funeral of Infernal; Iets meer gevoel. Belphegor deed mij ook echt niets. Gelukkig was het gezellig Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |