|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Even een trivi-vraagje: Op Wet & Wild kwam wel vaker een of andere zuid-amerikaanse band voorbij met een clip van het nummer "policia" geloof ik. Welke band was dat? |
|
Toch zo'n B-side track van Sepultura? |
|
Idd, het is een nummer van Sepultura. |
|
Geen idee maar ik kan je wat loze aanwijzingen geven: Laberinto komt uit Venezuela. Agresión ook. Brujería heeft een stel mexicanen erin en hebben een track die 'La Migra' heet, ofwel "De brute grensovergangspolitie". |
|
Damn, ik wilde ook Sepultura posten maar ik dacht "Nah, als dat Sepoep was geweest dan herkent Mark het wel" |
|
quote: Brujeria ringt wel een belletje... Primitieve clip erbij. Vraag me alleen af hoe ik dan aan "policia" kom... |
|
Beginnen ze nu toch weer met Wet&Wild? Ik dacht dat ze er defenitief een punt achter gezet hadden. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Het gaat niet verder nee ze zijn idd gestopt. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 26-03-2003 16:49] |
|
Jah, "Wet&Wild" op een andere manier: n.l. met wulps kronkelende R'n'B Biatchez die het allemaal wel errug nat, wild en dirty maken |
|
Oh, ok. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
slotjeh |
|
Ja, idd. S L O T J E ! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Jawohl mein fuhrer! |
|
Waarom slotje? TNight's vraag was terecht hier geplaatst!? *Yo MARK!* Mark, zou je ff de "Dynamo Roadshow" topic (searchen en) omhoog willen schoppen a.j.b.? |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |