IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Wet & Wild playlist maandag 5 November Vorige pagina
Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 06-11-2001 14:21 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy



MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 11-11-2001 21:40 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Headbangers Ball rule-de!!! Ik vind Superrock veel te soft en Wet&Wils weer te extreem. Nou wil ik heus wel eens iets zien van CoF en Dimmu Borgir maar wat dacht men van gewone hardrock??? Zoals, oeh, nou moet ik heel hard nadenken, MAIDEN ??? Aangezien het Eddie, Eddie en nog eens Eddie is in hun intro'tje.Ik wil af en toe ook eens normale zang horen. Altijd grunt hoeft voor mij ook niet, hoewel ik het op z'n tijd echt wel kan waarderen.


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 26-03-2003 16:25 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Even een trivi-vraagje:

Op Wet & Wild kwam wel vaker een of andere zuid-amerikaanse band voorbij met een clip van het nummer "policia" geloof ik.

Welke band was dat?


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 26-03-2003 16:28 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

Toch zo'n B-side track van Sepultura?


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 26-03-2003 16:29 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Idd, het is een nummer van Sepultura.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-03-2003 16:31 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Geen idee maar ik kan je wat loze aanwijzingen geven:
Laberinto komt uit Venezuela.
Agresión ook.
Brujería heeft een stel mexicanen erin en hebben een track die 'La Migra' heet, ofwel "De brute grensovergangspolitie".


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-03-2003 16:33 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Damn, ik wilde ook Sepultura posten maar ik dacht "Nah, als dat Sepoep was geweest dan herkent Mark het wel"


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 26-03-2003 16:35 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2003 16:31 schreef MBMarduk het volgende:
Geen idee maar ik kan je wat loze aanwijzingen geven:
Laberinto komt uit Venezuela.
Agresión ook.
Brujería heeft een stel mexicanen erin en hebben een track die 'La Migra' heet, ofwel "De brute grensovergangspolitie".



Brujeria ringt wel een belletje... Primitieve clip erbij.

Vraag me alleen af hoe ik dan aan "policia" kom...


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 26-03-2003 16:45 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Beginnen ze nu toch weer met Wet&Wild?

Ik dacht dat ze er defenitief een punt achter gezet hadden.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 26-03-2003 16:48 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Het gaat niet verder nee ze zijn idd gestopt.

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 26-03-2003 16:49]


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-03-2003 16:49 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Jah, "Wet&Wild" op een andere manier: n.l. met wulps kronkelende R'n'B Biatchez die het allemaal wel errug nat, wild en dirty maken


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 26-03-2003 16:52 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Oh, ok.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 26-03-2003 16:57 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

slotjeh


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 26-03-2003 16:58 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Ja, idd.

S L O T J E !


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 26-03-2003 16:58 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Jawohl mein fuhrer!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-03-2003 17:00 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Waarom slotje? TNight's vraag was terecht hier geplaatst!?
*Yo MARK!*
Mark, zou je ff de "Dynamo Roadshow" topic (searchen en) omhoog willen schoppen a.j.b.?


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 26-03-2003 17:01 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen