IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Manegarm Volgende pagina
Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 07-04-2004 22:03 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Ik zie dat er nog geen topic was over deze krachtpatser binnen hun genre.

Zijn er misschien mensen bekend met deze gave paganblackvikingblabla band?
Ik vind vooral Dodsfard een heerlijke plaat, maar Havets Vargar gaat er ook prima in!

[Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 07-04-2004 22:03]

Jullie zijn allemaal negers!

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 07-04-2004 22:05 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Zoek eens Månegarm..en gij zult vinden.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 07-04-2004 22:06 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Die tekentjes werken niet op mijn brakke toetsenbord. Sorry.

Jullie zijn allemaal negers!

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 07-04-2004 22:08 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

alt 134

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 07-04-2004 22:09 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

nekro
Usericon van nekro
Posted 07-04-2004 22:10 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Een maat van me heeft al hun cd's. Zwaar melodieuze black / viking metal toch ? Best wel aan te horen zo tussen al het grind en death geweld door

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 08-04-2004 11:18 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb alleen Dodsfard orgineel, en hun andere 2 albums gekopieerd. maar Manegarm is echt een van mijn favoriete folk/pagan metal bands. Super productie, zeer afwisselend, beukend en folky, en ook nog eens met heel veel passie gespeeld. Nu live nog een zien

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-04-2004 13:20 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

folk/pagan
Ik hoor toch echt onvervalse viking op dodsfard.

Verder best aardige band maar haalt het niet bij Thyrfing.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Sargeist
Usericon van Sargeist
Posted 08-04-2004 14:42 by Sargeist Wijzig reactieProfiel van SargeistQuote dit bericht

Det hedenske folk!! nordland rules supreme is een vet nr

nu-metal hoofdjes stampen

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-04-2004 14:43 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2004 14:42 schreef Sargeist het volgende:
Det hedenske folk!! nordland rules supreme is een vet nr
Is sterven een optie voor jou?

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 08-04-2004 14:47 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2004 14:43 schreef kwelgeest het volgende:
Is sterven een optie voor jou?

of anders een ban

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 08-04-2004 17:59 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2004 13:20 schreef kwelgeest het volgende:
folk/pagan

F*ck hippies

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 10-04-2004 17:28 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2004 13:20 schreef kwelgeest het volgende:
folk/pagan

Manegarm is 'n echte viking band.
Thyrfing is voer voor nichten.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-04-2004 17:33 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2004 17:28 schreef Faust het volgende:
Manegarm is 'n echte viking band.
Thyrfing is voer voor nichten.
Wat een heerlijk onderbouwde posts poep je vandaag weer uit.
De eerste Manegarm is een iellig puberaal pagan/viking plaatje die het o.a. moet hebben vd vrouwlijke vocalen. Thyrfing daarintegen weet op zijn demo's al lekker pakkende nummers neer te zetten.

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 10-04-2004 17:37 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2004 17:33 schreef kwelgeest het volgende:
De eerste Manegarm is een iellig puberaal pagan/viking plaatje die het o.a. moet hebben vd vrouwlijke vocalen. Thyrfing daarintegen weet op zijn demo's al lekker pakkende nummers neer te zetten.

Wat een poeperd ben ik toch.
Wat lul je nou over demo's zorgenkind.
Thyrfing heeft na die demo sessies niks meer fatsoenlijks uitgebracht.
Want laten we eerlijk zijn die laatste van hunlie was waardeloos.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-04-2004 17:39 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2004 17:37 schreef Faust het volgende:
Wat een poeperd ben ik toch.
Wat lul je nou over demo's zorgenkind.
Thyrfing heeft na die demo sessies niks meer fatsoenlijks uitgebracht.
Want laten we eerlijk zijn die laatste van hunlie was waardeloos.
Met dat laatste ben ik het met je eens en Dodsfard is idd beter dan de laatste Thyrfing maar Thyrfing en Valdr Galga zijn veel beter metal werkjes.

Ritter
Usericon van Ritter
Posted 10-04-2004 18:54 by Ritter Wijzig reactieProfiel van RitterQuote dit bericht

heerlijk stukje muziek hun laatste album dodsfard is een klein meesterwerkje ik heb die cd ervoor ook maar die vind ik een stuk minder veel minder afwiselingen enz..

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 10-04-2004 19:38 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Heb alleen Nordstjärnans Tidsalder (oid) ooit gehad. Wel een vette plaat, maar niets bijzonders.

Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 10-04-2004 19:56 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2004 17:33 schreef kwelgeest het volgende:

De eerste manegarm cd overheerscht.

F*ck hippies

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-04-2004 19:59 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2004 19:56 schreef Manifest het volgende:

De eerste manegarm cd overheerscht.

Hij steekt leuk inelkaar en heeft originele elementen, o.a. een erg gave mondharp, de vrouwen vocalen zijn eerder mooi/gaaf dan storend maar toch is de plaat niet echt bevredigend (dodsfard overigens ook niet). Maar ik denk dat ik 'm vanavond nog wel even in mijn cd spelet gooi om nog eens een gegronde mening over deze plaat te vormen.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-08-2005 14:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb vandaag de promo ontvangen van "Vredestid", best een lekkere plaat weer

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-09-2005 21:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-09-2005 21:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zojuist interview met Erik van Månegarm op www.vampire-magazine.com gezet

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 21-09-2005 21:12 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2004 22:09 schreef Gangrad het volgende:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=495351

Nieuwe heerscht inderdaad, al ken ik het oude werk niet.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Veldlust
Usericon van Veldlust
Posted 25-09-2005 14:50 by Veldlust Wijzig reactieProfiel van VeldlustQuote dit bericht

Van Manegarm heb ik Vargaresa - The Beginning. Die plaat bevat de demo's van de band. Echt heel goed zijn ze. In mp3 heb ik het album Dödsfärd. Wat een zeer goed album is.

Np:Vultyr - Black Legions of Satan

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 25-09-2005 16:12 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik vind Havets Vargar toch het sterkst, dat Dödsfärd begint een beetje te vervelen na verloop van tijd.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com