|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind hem juist een stuk steviger dan Digimortal. Sommige nummers doen zelfs een beetje aan demanufacture/obsolete terugdenken. Na het ietwat slappe Digimortal is dit een prettige comeback. Kan niet wachten om ze op graspop/waldrock aan het werk te zien. (blijft na al die tijd nog steeds leuk, het was de band waarmee ik de metal ingerold ben) Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Dan is het helemaal gaaf om ze te zien. Ik had dat met Children of Bodom. Ik ga ze beiede ook zien op Graspop. Toch blijf ik erbij dat veel nummers zoals Act of God en stukjes in Drones te veel lijken op digimortal. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Ik zeg ook niet dat er geen vergelijkingen zijn, maar ik vind het in zijn geheel gezien een stuk steviger album dan Digimortal. Mischien dat de nieuwe start alles weer wat extra vuur gegeven heeft. Life doesn't get much better than this! |
|
Laten we het hopen! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
hier is al een topic over, en ja de nieuwe FF heerscht hubn laatste 3 releases er 10X uit. drumwerk is weer zo strak als die van een drumcomputer! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=379444&page=4 [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 08-04-2004 13:24] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Was de portomonee weer is leeg Fear Factory is toch allang uit elkaar [Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 08-04-2004 14:35] .. |
|
waren ze eerst ook. dino Cazares had fear factory verlaten. maar ze hebben nu een doorstart gemaakt met Byron Stroud van strapping young lad. gelukkig |
|
Fear Factory rocks! |
|
Zal het nieuwe album eens gaan luisteren! Ik moet tot mijn schaamte melden dat ik alleen Obsolete heb.... |
|
nieuwe album gaat wel, Demanufacture is uiteraard beter vind de cover van Nirvana's School wel grappig |
|
Van nummer archetype video net gezien ... eerste kennismaking met nieuwe album .. nha vind het net zo slap als vorige werkjes ... |
|
gister was het nummer cyberwaste op de buis.. is dat van de nieuwe? zaten waarachtig blastbeats in! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Archetype heerscht de pan uit teminste de eerste helft. Na 6 nummers hebben ze de meest agressieve nummers al gehad en wordt daarna aangevuld met midtempo nu-metalrifjes. Niet slecht maar er zit gewoon helemaal geen retestrak en nekspieren krengend nummer meer tussen. Wat mij betreft hadden ze de tracklist beter kunnen mixen om alles boeiend te houden. Want nu gaat de cd meestal uit na Corporate Cloning. |
|
Kut dat Archetype hun nieuwe singel is tis voor mij toch wel 1 van de mindere nummers op de hele plaat, ze hadden beter Corporate Cloning als nieuwe singel kunnen gebruiken aangezien dat nummer beukt als een tierelier Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: jammer, daar heb je nét 't slapste en slechtse nummer van de cd gehoord... de rest is de moeite zeer zeker waard... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Verreweg het gaafste nummer van de cd, vind ik, de cd begint leuk, maar wordt steeds saaier. Toch geen teleurstelling, die cd. |
|
super album !!! live zetten ze het ook erg goed neer wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik vind die Nirvanacover wel gigantisch goed gelukt. |
|
quote:school toch? kan k me nog herinneren van toen ik hun licht deed... super relaxte gasten trouwes! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Zag eergister dat nummer Cyberwaste op de box, dacht dat 't ouwe meuk was maar kon 't niet plaatsen, klonk dus goed en 't is dus van de nieuwe plaat... oftewel promising, maar idd, dat nummer archtype is jammer.. benieuwd hoe de rest klinkt, kom zo achter |
|
geloof me archteyp is het zwakste nummer op die plaat [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 23-07-2004 13:52] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Vind het nieuwe werk best weer lekker. Word weer eens ouderwets in geblast...Werd tijd! |
|
het album heeft enkele goede momenten, maar verder vind ik het weinig verheffend... doe mij maar het oudere werk no text supplied |
|
Persoonlijk vind ik juist het nummer Archetype erg gaaf, mooie melodielijnen die gelijk in je kop blijven hangen. Ik vind het wederom een super album, veel beter dan DigiMortal, al blijft Demanufacture mijn absolute favoriet |
|
Archetype ook maar eens geluisterd, klinkt bijzonder lekker...vooral cyberwaste hakt behoorlijk |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |