|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ook op global domination gezien? ;p signature |
|
komt binnenkort in review hier ook, ik denk Gio signature |
|
quote: ja doen! mot ik hem anders reviewen, wordt die wel lekker objectief Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
objectief :p ik heb hier nog een intestin liggen denkk btw een groene (kan dat?) signature |
|
da's waarschijnlijk de eerste dit is de nieuwste; en die groene is waarschijnlijk deze, 1e; wil je daar vanaf dan?! [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 19-02-2009 16:16] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
signature |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: llooll signature |
|
Je had er 3 moeten posten nu Dan hadden we de Fibonacci reeks kunnen maken! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ja promooot die handel!!!!!!!!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: iets van Pi? signature |
|
quote: Neen. (0) 1 1 (1+0) 2 (1+1) 3 (2+1) 5 (3+2) enzovoorts Reeks met wat leuke wiskundige eigenschappen, ben alleen vergeten waar het goed voor is Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ik heb hem binnen!; neuk de buren en hier met dat bier!!!!!!!!!; HET IS FEEST!!!!!!!!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
"Anatomy..." is een geweldig album, "Banquet..." is een klein beetje rustiger maar nog steeds zeer goed te doen. "Ultimate Instinct" moet me nog overtuigen, maar dat heeft meer te maken dat ik de hele tijd blijf vergelijken met hun debuutalbum, wat ik een verzameling van catchy riffs en melodieën blijf vinden. Feit is en blijft dat ook "Ultimate Instinct" zo'n 95% van de huidige zogenaamde Melodische Death Metal bands wegblaast. Waar de meeste modern willen klinken, of een mix maken met Metalcore (oftewel een At The Gates II willen zijn), blijft Intestine Baalism tenminste bij de basis: Death Metal. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Zit nu die eerste te luisteren. Wow! Ik had de naam wel eens voorbij zien komen, maar nooit de moeite genomen om te luisteren. Dom. VIESPEUK!!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |