IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Nasheim
Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 09-04-2004 16:13 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Deze betrekkelijk nieuwe band uit Zweden heeft net een tape gereleased via het Canadese Intolerant Rex. en is zeer zeker de moeite waard!
Het heeft wel wat weg van Enslaved ten tijde van Blodhemn.

Via www.nasheim.tk --> releases zijn er twee mp3's te downloaden voor diegenen die te gay zijn om de demo te bestellen

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

nekro
Usericon van nekro
Posted 09-04-2004 23:53 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

is de demo een cdr of een tape ?

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-04-2004 0:30 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Klinkt goed zeg! Enslaved is idd een goeie vergelijking, alleen dan ten tijde van Vikingligr Veldi nmm. Ook hoor ik ouwe Helheim.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 10-04-2004 4:41 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dit klinkt errug lekker, ja.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 20-10-2004 23:21 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Wilde net een topic over deze band beginnen... Die MP3 is veelbelovend. Het doet me vooral aan Bergtatt van Ulver denken. Knappe bass loops.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-11-2007 11:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nasheim heerscht!

die split met agantyr met het ene nummer van 25 minuten is epischer dan epis

signature

Northward
Usericon van Northward
Posted 30-11-2007 19:03 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Vind de demo's niet erg interessant, maar dat nummer op de split met Angantyr is echt geweldig.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com