|
Auteur: |
|
|
Jajajajja............ PINO |
|
ah gaaf extreem eczeem, denk dat ik er wel ben dan |
|
nope 17 april is het Zware Metalen festival |
|
quote: quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Euh right....anyway, ter herinnering : vanavond dus ! |
|
quote: Precies, daarom juist naar Enschede! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
TuinfeesT Terror Crew zal aanwezig zijn! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Als nog aan bij saxion studeerde was ik aanwezig. |
|
Hoe wassie? Ik was er dus jammer genoeg niet bij... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Innosin was in het begin best gaaf alleen ging het naar drie nummers vervelen Extreem Eczeem was heerschend als altijd |
|
Alleen beetje lange nummers ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
En de bier en vette hap prijzen waren natuurlijk erg gaaf, netzoals extreem eczeem Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Plus dat het geluid dik in orde was. Wat mij betreft in vervolg alle EHBO optredens in de vestingbar in plaats van in Rock's en Atak |
|
Jazeker... 0,90 cent voor een biertje heerscht ... en als HolTor en beide Mark's nou ook meekomen kunnen we wel een centimeter halen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Dat zou niet eens zo'n slecht idee zijn imo Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: centimeters are so yester-intro Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Index / Concerten |