|
Auteur: |
|
|
|
|
Ik wil graag de groeten doen aan Lain en aan alle N00bs die NIET in het welkomstmailtje kijken hoe de search werkt! N00b! N00b! Mag ik iets van Megadeth aanvragen? [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 10-04-2004 23:12] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
juuiistt... nou excuus danmaar.. Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: NP: MEgadeth - My last Words Sorry verkeerde topic .. |
|
|
|
quote:Slapen de mods nog steeds? Slotjeuh! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Immolation is ruig :p |
|
Joh! ..."Hate can only create more hate"... |
|
slotjeeeeeeeeeee btw ze speelden in amsterdam strak http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Wat is dit dan? het introduceer topic? White wiiiiine, be forever miiine!! sorry, liet me even gaan. Wil even iedereen een vrolijke tweede paasdag wensen! <-- geverfd paasbier. Subtiel kamerolifantje |
|
Ik wil de groeten doen aan mijn vader |
|
FUCK YOU MORON!!!HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!111!!11one |
|
quote:ze hebben anders onlangs nog een hele beste plaat afgeleverd hoor... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
jah unholy cult toch? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote:jah idd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
het is fucking lang wachten op die Immolation dvd ... Laurent van Listenable is tot de prettige vaststelling gekomen dat ze enkel op PS2 af te spelen zijn ... dus ... heel de zooi in de vuilbak en herperseuh! shit èh, ben best wel benieuwd, steengoede band www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
|
quote:hmmm, das idd dom Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
jah.. maar ik vermaak me opzich nog best goed met het oude werk Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Graag hier verder te gaan. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Index / Heavy Metal |