|
Auteur: |
|
|
Ff weer een topic aanmaken over dit optreden en niet zo zeer dat het in het Podium in Hoogeveen is. Vette black en deathmetal!!! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ehh, leuk dat ik dit via zwaremetalen mag vernemen.... Maar natuurlijk wil ik wel optreden!!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
blorgh! even Joris aanmoedigen dan maar: "hup!" Bruce Banner |
|
uhhhhhhmmm dus Grind Minded speelt niet meer!!??? |
|
4 juni liar of golgotha, sanguinary en GRINDMINDED in Het Podium te hoogeveen Zie deze>>>>>>>>>>>>>> http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1269356 SLOTJE?? |
|
quote: govvedomme man! denk al Een kleine snol zit zo vol. |
|
Godverdomme, kut, kut, kut vervloek mezelf!!!!!!!! Sorry, sorry, sorry..........Vette fout in topic titel! niet Grinroth, maar Grindminded speelt dan met LoG en Sanguinary.............. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
muts Bruce Banner |
|
~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Zeg hoe staat het eigenlijk met Toxocara Is d'r al een demo af en staan d'r al gigs gepland ? |
|
quote: Ach ja, waar het hart vol van is... Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote: Zie dat andere topic, dus! [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 11-04-2004 13:39] I'm not being rude. You're just insignificant. |
Index / Concerten |