|
Auteur: |
|
|
De volledige line up is bekend. Zo'n 20 acts zullen dit jaar op 3 podia te zien zijn. Nieuw dit jaar dus het "Enge Bos Podium". In een kleine tent met een capaciteit van 400 bezoekers kun je genieten van een zeer divers aanbod met verschillende thema’s zoals Schlagers, het Levenslied en andere ongein. Ook is er de stille disco en zal muziekmagazine Live XS signeersessies met artiesten verzorgen op het festivalterrein.Uiteraard is het vaste presentatieduo weer van de partij om het programma op eigenzinnige wijze aan elkaar te kletsen. Tussen de bands zorgen onze DJ's voor de juiste "opwarm" muziek. COMPLETE LINE UP Guano Apes (GER) Fun Lovin Criminals (USA) Shane MacGowan & the Popes (UK) Stratovarius (FIN) Bjorn Again (UK) Air on Maiden (BEL) Skik Krezip Janez Detd. (BEL) Kane Treble The Sheer Within Temptation Johan Gielen (BEL) Epica Cafebar 401 Jannes Jovink & de Voederbietels Die Lustige Schlagerfreunden Voorronde nationaal luchtgitaar kampioenschap. Stille Disco www.dauwpop.nl [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 12-04-2004 12:57] |
|
jezus tering, dat Epica speelt ook werkelijk overal De Baroeg hebben ze ook al vervuild |
|
Ik ben er twee jaar geleden geweest (Therapy? !). Je moest het vooral hebben van de sfeer. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
dauwpop Tormented soul of the long lost angel |
|
de stille disco!! |
|
top40 pop 2004 zullen ze bedoelen, nee dank je "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Stratovarius? Normaal gesproken zou ik nu zijn gaan juichen maar sinds alle ruzie's en alcoholproblemen zit ik helemaal niet meer te springen om ze te zien |
|
wat een enorm raar bijelkaar gezocht programma, Jannes - Stratovarius - Jovink - Epica - Kane .. tjonge jonge... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
en wat heeft de metalfan aan dit nieuws? |
|
quote: Dauwpop Krezip En wat heeft de Metalfan(Metal met un hoofdletter Jenje) aan dit nieuws? |
|
Ja, ik ga waarschijnlijk heen. Wil stratovarius wel aanschouwen. |
|
quote: quote: |
|
METALfan .... |
|
dat Maiden on Air heb ik wel eens gezien. eigenlijk een schandalige act als je je bedenkt dat ze waarschijnlijk nog geld ook krijgen voor dat geplayback. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Ik vind het er maar saai uit zien hoor Waag eens een dansje! |
|
ben aanwezig geweest vandaag, geen entree betaald, en geen band gezien, wel heel veel t was gezellig. |
|
quote:Dat was mijn plan eigenlijk ook. Waarom is het jou wel gelukt dan? |
|
Dauwpop 2005 was gezellig. HENKIE! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Het was vandaag erg druk op het aankomend Dynamo terrein. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
zo ik ben ook weer thuis, tiestooooow toydolls heerscht |
Index / Concerten |