IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Dames en heren: Killaman
Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 12-04-2004 18:10 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Agressieve Death Metal met 'n Thrash Metal randje. De band is ontstaan uit de as van Murder Corporation. De titel van hun nieuwe CD luid gewoon Killaman. Een goede plaat.
Wie kent deze band met Deranged lieden?

Klik voor informatie naar Displeased Records.

[Dit bericht is gewijzigd door Faust op 12-04-2004 18:11]

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 12-04-2004 18:10 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Ik! En het beukt als de neten! Ik vind Death over het algemeen niet gaaf, maar dit gaat er goed in!

Like Some Snow-white Marble Eyes

nekro
Usericon van nekro
Posted 12-04-2004 18:11 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Ikke !!!!! idd vette shit !!! alhoewel Deranged een tikkie harder en sneller is. Weet jij eigenlijk hoe het nu met Deranged staat eigenlijk ??? Zijn ze overleden of niet ?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-04-2004 9:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

super gaaf! alleen jammer dat die sukkels zonodig met Houwister op tour moeten, zo krijg je natuurlijk nooit optredens..

Vuile Pui
Usericon van Vuile Pui
Posted 13-04-2004 11:44 by Vuile Pui Wijzig reactieProfiel van Vuile PuiQuote dit berichthttp://www.alkerdeel.be

inderdaad, vet schijfje, goeje muziek en behoorlijk mooi artwork ook! het tempo van de plaat doet het hem

www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-04-2004 18:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb de promo al enkele maanden...lekker bruut schijfje

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-04-2004 18:41 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 18:11 schreef nekro het volgende:
Ikke !!!!! idd vette shit !!! alhoewel Deranged een tikkie harder en sneller is. Weet jij eigenlijk hoe het nu met Deranged staat eigenlijk ??? Zijn ze overleden of niet ?
Deranged bestaat nog steeds,heb laatst Johan aan de lijn gehad.Er word hard gewerkt aan de nieuwe plaat

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

nekro
Usericon van nekro
Posted 16-04-2004 21:44 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

late reaktie maar fuck, da's tenminste beter nieuws !!! deranged rules !!!!

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 16-04-2004 23:46 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Killaman kon mij wel bekoren ja, en dat lukt zo goed als geen enkele moderne death/thrash metalband.

http://www.zwaremetalen.com/recensie/2014.html

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 16-04-2004 23:52 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

nekro
Usericon van nekro
Posted 16-04-2004 23:54 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 23:52 schreef irritante klootzak het volgende:

da's nou ook niet aardig

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-04-2004 14:43 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Het klinkt zeker goed.

Alleen die bandnaam is k*t... Ik dacht toen ik die naam voor het eerst zag, dat het wel een of ander 13-in-een-dozijn nu-metal bandje zou zijn, maar niets bleek minder waar te zijn...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

nekro
Usericon van nekro
Posted 25-04-2004 15:00 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 9:55 schreef ghoulliette het volgende:
super gaaf! alleen jammer dat die sukkels zonodig met Houwister op tour moeten, zo krijg je natuurlijk nooit optredens..

Het is Houwitser.

Vork
Usericon van Vork
Posted 26-04-2004 11:06 by Vork Wijzig reactieProfiel van VorkQuote dit bericht

is idd een gave plaat, hakt er goed in

alhoewel ik liever een potje Deranged luister

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-04-2004 11:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2004 15:00 schreef nekro het volgende:
Het is Houwitser.

dat zeg ik... schrijf het alleen verkeerd

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 26-04-2004 11:12 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 9:55 schreef ghoulliette het volgende:

Wat is dat nou voor een gelul, dat jij ze niet leuk vindt wil niet zeggen dat het dom is. NIW, het is niet onaardig. Het neigt meer naar thrash dan death imo.

"This one is older than shit, heavier than time!"

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-04-2004 11:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2004 11:12 schreef 0Tolerence het volgende:
Wat is dat nou voor een gelul, dat jij ze niet leuk vindt wil niet zeggen dat het dom is. NIW, het is niet onaardig. Het neigt meer naar thrash dan death imo.

aangezien Houwitser nu alle optredens gecancceld heeft......

was het dom, ja het was dom.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 26-04-2004 11:24 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2004 11:24 schreef ghoulliette het volgende:
aangezien Houwitser nu alle optredens gecancceld heeft......

was het dom, ja het was dom.

Ik weet niet welke reden ze hebben, dus of het dom is...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-04-2004 11:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2004 11:24 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik weet niet welke reden ze hebben, dus of het dom is...

Wat ik weet is dat Onze zaal deze package kreeg aangeboden en Killaman erg graag wilde, maar geen zin had in Houwitser en dus het aanbod afgeslagen heeft.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 26-04-2004 11:26 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Oh dus is het Houwitser die de schuld krijgt
Misschien zijn het wel zeikwijfen?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-04-2004 11:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2004 11:26 schreef 0Tolerence het volgende:
Oh dus is het Houwitser die de schuld krijgt
Misschien zijn het wel zeikwijfen?

mannen

nekro
Usericon van nekro
Posted 26-04-2004 18:55 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2004 11:55 schreef ghoulliette het volgende:
mannen

Zijkwijven

nekro
Usericon van nekro
Posted 26-04-2004 18:56 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

[quote]Op 26 april 2004 18:55 schreef nekro het volgende:
Zeikwijven

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-12-2005 16:50 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2004 14:43 schreef altx het volgende:
Het klinkt zeker goed.

Alleen die bandnaam is k*t... Ik dacht toen ik die naam voor het eerst zag, dat het wel een of ander 13-in-een-dozijn nu-metal bandje zou zijn, maar niets bleek minder waar te zijn...

Ik heb het album nu voor 4,95 euro (!) bij Displeased vandaan. Dus mensen, sla je slag.

Het is het betere beukwerk. Het rost je ballen uit je broek, maar door de thrash-invloeden zijn de gitaar- en drumpartijen toch nog heel goed te volgen en mondt het niet uit in één chaotische brei van geluid, hetgeen bij mij persoonlijk bij 1 niet nader te noemen death metal band wel het geval is.

En als je dan toch bezig bent, Murder Corporation - Tagged And Bagged ligt er voor 3,95 euro.
Murder Corporation is de band waar de drummer en gitarist in zaten, voordat ze Killaman oprichtten.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-12-2005 16:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Killahman? Beestige jungle!

signature

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com