|
Auteur: |
|
|
Ik! En het beukt als de neten! Ik vind Death over het algemeen niet gaaf, maar dit gaat er goed in! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Ikke !!!!! idd vette shit !!! alhoewel Deranged een tikkie harder en sneller is. Weet jij eigenlijk hoe het nu met Deranged staat eigenlijk ??? Zijn ze overleden of niet ? |
|
super gaaf! alleen jammer dat die sukkels zonodig met Houwister op tour moeten, zo krijg je natuurlijk nooit optredens.. |
|
inderdaad, vet schijfje, goeje muziek en behoorlijk mooi artwork ook! het tempo van de plaat doet het hem www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
|
Heb de promo al enkele maanden...lekker bruut schijfje Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Deranged bestaat nog steeds,heb laatst Johan aan de lijn gehad.Er word hard gewerkt aan de nieuwe plaat Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
late reaktie maar fuck, da's tenminste beter nieuws !!! deranged rules !!!! |
|
Killaman kon mij wel bekoren ja, en dat lukt zo goed als geen enkele moderne death/thrash metalband. http://www.zwaremetalen.com/recensie/2014.html |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:da's nou ook niet aardig |
|
Het klinkt zeker goed. Alleen die bandnaam is k*t... Ik dacht toen ik die naam voor het eerst zag, dat het wel een of ander 13-in-een-dozijn nu-metal bandje zou zijn, maar niets bleek minder waar te zijn... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Het is Houwitser. |
|
is idd een gave plaat, hakt er goed in alhoewel ik liever een potje Deranged luister |
|
quote: dat zeg ik... schrijf het alleen verkeerd |
|
quote: Wat is dat nou voor een gelul, dat jij ze niet leuk vindt wil niet zeggen dat het dom is. NIW, het is niet onaardig. Het neigt meer naar thrash dan death imo. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: aangezien Houwitser nu alle optredens gecancceld heeft...... was het dom, ja het was dom. |
|
quote: Ik weet niet welke reden ze hebben, dus of het dom is... "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Wat ik weet is dat Onze zaal deze package kreeg aangeboden en Killaman erg graag wilde, maar geen zin had in Houwitser en dus het aanbod afgeslagen heeft. |
|
Oh dus is het Houwitser die de schuld krijgt Misschien zijn het wel zeikwijfen? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: mannen |
|
quote:Zijkwijven |
|
[quote]Op 26 april 2004 18:55 schreef nekro het volgende: Zeikwijven |
|
quote: Ik heb het album nu voor 4,95 euro (!) bij Displeased vandaan. Dus mensen, sla je slag. Het is het betere beukwerk. Het rost je ballen uit je broek, maar door de thrash-invloeden zijn de gitaar- en drumpartijen toch nog heel goed te volgen en mondt het niet uit in één chaotische brei van geluid, hetgeen bij mij persoonlijk bij 1 niet nader te noemen death metal band wel het geval is. En als je dan toch bezig bent, Murder Corporation - Tagged And Bagged ligt er voor 3,95 euro. Murder Corporation is de band waar de drummer en gitarist in zaten, voordat ze Killaman oprichtten. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Killahman? Beestige jungle! signature |
Index / Heavy Metal |