|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij kan dit topic beter omgedoopt worden tot "vage gitaarmerken" |
|
quote:Ibanez RG550 Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: goed plan er zijn nogal wat "nepmerken", en merken die weer zijn afgeleid van een ander merk Bij het afsluiten van dit scherm, zullen alle activiteiten met deze persoon worden geannuleerd... |
|
quote: En je zei dat Bc Rich kutdingen zijn?! Dat zijn 2 compleet verschillende merken?! |
|
quote:Ach zo, ik dacht dat hij vroeg met wat ik speelde. Een BC Rich Warlock in dat geval, vond het maar niks op een Peavy versterker.. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Jah, met wat en op wat , heb je wel es op een gibson V gespeeld? die speelt echt niet lekker... veel te dikke fretten Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Tja.. ik heb hem nu ook al 8 jaar, hoop niet dat ik dat al erges eerder in dit topic heb gezet , kan het niet goed voor de geest halen, maar volgens mij was hij niet ZO goedkoop Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
http://www.metalguitars.de/gtGallery.asp?Label=ESP%&ID=17&MV=D Dat is hem... de hals van achteren is wit achtig hout, vrij mooi, en de kop is anders.. (staat dus grassroots) en de punt is scherper... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Weet ik niet maar het was wel de goedkoopste gitarenlijn van ESP, maar ESP's zijn heel duur..... Grappig dat DEAN niet in de metalgitaren gellerij staat! |
|
quote: Was me niet eens opgevallen Opzich lijkt me dean wel een leuk betaalbaar merkje voor leuke uitziende gitaren, weet jij er wat meer van? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: klopt, dean is een net merk Bij het afsluiten van dit scherm, zullen alle activiteiten met deze persoon worden geannuleerd... |
|
quote: |
|
quote: dat vraag je aan precies de goede man ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |