|
Auteur: |
|
|
quote: Ik vind mushroomhead maar een matige band... wat ik ervan gehoord heb, was ieder nr een andere stijl... dan weer hardcore dan af en toe death metal dan weer rapppen... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
heb em ook ik moet hem vaker luisteren, vind vorige (Xx) iets beter denk ik |
|
quote: Ik heb tot nu toe geen rap gehoord... (gelukkig maar ) |
|
Moet je Simpleton (of iets dergelijks) es downloaden... dat is dan wel weer een komisch nrtje Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Mijn LimeWire is er gisteren mee gekapt, maar ik zal kijken of ik 't via SoulSeek kan bemachtigen. |
|
quote: Soulseek blijft een lekker progamma. Overnet trouwens ook Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
wow ehbben die een nieuwe plaat? toch maar ff checken spoedig Repent! |
|
quote: Overnet? Die maar eens proberen dan. Ben wanhopig genoeg. |
|
Ik heb hem al tijden, en dit album vind ik toch beter dan hun eerdere spul. |
|
quote: Ik heb die eerdere albums niet gehoord, maar het is dus niet gelijkmatige kwaliteit? |
|
quote: Als je deze tof vind kan je de andere best effe checken, maar ik was ze vrij snel zat, deze luister ik al een tijdje, en vind hem nog niet saai. |
|
quote: Toch maar ff downloaden dus. |
|
quote: Dat klopt, ik heb laatst een interview gelezen en daarin vertelden ze dat ze soms inderdaad moeite hadden met het kiezen van een 'stijl'. Hoewel ik hier op XIII weinig last van had. |
|
Aankondiging: Nieuwe album van Mushroomhead staat geplanned voor begin 2006. Ja, het is al een beetje oud nieuws, en het viel ook te verwachten nadat J-Mann opstapte, maar toch. Ze hebben meteen hun label Universal verlaten, en hebben getekend bij Megaforce Records. Hun nieuwe grunter heet Waylon, en ik vraag me af of hij dezelfde sfeer als J-Mann kan neerzetten op de vorige albums... Maar ik ben in ieder geval erg benieuwd. Stiekem hoop ik dat ze weer een beetje de rauwe, death-metal achtige kant van Xx opgaan... |
Index / Heavy Metal |