![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Sony Xnogwat8-VB Is zo'n grote set ineen met 5cd wisselaar (heerscht !) nominaal vermogen 120 watt, piek 200 watt met dolby surround en dolby pro logic |
|||||||||
|
Hmmm ik heb gewoon ouderwets 2 boxen... geen surround spul dus.. Kenwood 180 watt versterker Kenwood CDspeler Akai platenspeler (niet helemaal OK meer 2 3-weg luidsprekers... merkloos, 150 watt per stuk... heel goedkoop (1 piek per watt Oja, kheb er een klein mengpaneel tussenzitten... handig? neuh, maar staat wel stoer Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|||||||||
|
Philip gheto blaster van 12 jaar oud, een goede vriend van mij heeft hem onder handen genomen, en het geluid aardig weten op te fokken to 2x 70 watt. Met 8 batterijen en het geluid vol uit is hij na 10 minuten al weer leeg. Maar op 220 doet hij wonderen. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 04-11-2001 17:06] Wiegen Meister ! |
|||||||||
|
128bits Soundblaster, 1000 watt speakers met subwoofer |
|||||||||
|
eigenlijk heb ik 2 installaties een Pioneer bestaand uit losse componenten met Surround gedoe 4 boxen van in totaal 340 watt en een Sony met 2 boxen van in totaal 270 watt Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|||||||||
|
ik gebruik Philips DVD 711(cd spelere en dvd speler) Yamaha DSP A5 dolbydigital versterker.(WATT:weet ik veel...veel) Sony mindisc deck En een paar 15 jaar oude KEF boxen die kunnen Blasten als een clusterbom..... [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 04-11-2001 17:33] Suck my piss |
|||||||||
|
Ik sluit me discman aan op men vaders versterker van net na de oorlog, en het klinkt prima! Ohja, met 2 Kef boxen (weinig watt) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! |
|||||||||
|
KEF is toch wel populair under de speakers. Wel jammer dat ze vrij prijzig zijn. |
|||||||||
|
1300watt versterker. Was van de bioscoop die over de kop is gegaan, ernaast staan 2 120x70x40cm speakers. Beide met 1 subw. 3 middentoners en een 'tweeter'. hehe, Deze zijn overigens ook in goedkope uitvoering te krijgen. Is tevens gitaarversterker, pc zit erop, tv enz. gewoon alles.. supergeluidje.. In de auto -> uhm.. kenwood boxen 4x120 (geloof ik, zou ik na moeten kijken) en een 650watt versterker. Is volgens mij piekvermogen hoor.. dunno, was niet al te duur, wel goed geluid. En 4 subwoofers (4 ja).. Kofferbak ligt vol. Is niet erg.. krat bier past op de achterbank.. Ik heb ook 2 oordopjes voor in mijn port. mp3 speler (rio300), die zijn 5 watt ofzo;].. God hates us all ! God hates us all ! |
|||||||||
|
quote: Kef ruled gewoon....heb hier nog een heel oud paar staan.....doet et nog prima! Suck my piss |
|||||||||
|
quote: uhm .. SB64 met uhm.. sja boxen.. en een subwoofer. die set heet TRUST soundforce1200.. maar ik weet nie hoeveel watt da is hoor... 1200? |
|||||||||
|
quote: Ja KEF Rules. Ik heb nieuwe kef speakers belasting vrij aangeschaft scheelt echt een bom duiten. De buren genieten ook aardig mee hehehe |
|||||||||
|
'k heb een 4-tal grote boxen |
|||||||||
|
op me kamer: aiwa dingetje met 5cdwisselaar enzo met 320 watt aan geluid in totaal mijn rookradio in de garage: cassettedek van me pa die er toendertijd (1970) 350 piek voor heeft betaald terwijl een walkman van 20 piek nu nog meer functies heeft... Je moeder. |
|||||||||
|
dan maar hier ik heb een vraag over bedrading door de vele apparaten en toestanden in mijn personal room kom ik stekkers tekort ik moet de kamer kruisen met 1 kabel, maar dat is archielelijk. weet er iemand van het bestaan af van apeciale tapijten of whatever om dit weg te moffelen? of iemand met ORIGINELE ideeën? greetz signature |
|||||||||
|
wat dacht je van een holle plint? |
|||||||||
|
aan gedacht, maat dan moet ik een deur rondomrond nemen ook>... signature |
|||||||||
|
extra stopcontact(en) aanleggen dan.. |
|||||||||
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|||||||||
|
dat noem ik nu "waardevolle informatie" signature |
|||||||||
|
Mijn cd speler is kapot en nu gebruik ik mijn dvd speler. Mijn geluid is wel een stuk minder geworden. |
|||||||||
|
alstu werkt ook nog goed als verwarming als je hem binnen zet, misschien wat voor beli ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|||||||||
|
quote: ik denk dat zijn vriendin nog dienst doet als... signature |
|||||||||
|
Cambridge Audio - Azur 540A Versterker ![]() Cambridge Audio - Azur 540D DVD/CD speler ![]() Daarbij een setje custom HIFI boxen (IQ) met filters en hele ratteplan. |
|||||||||
|
Marantz sr780 versterker ![]() Marantz cd72 ![]() En een paar van deze jongens... Dali 606 Bloazen! |
|||||||||
| Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
| Index / Algemeen |