|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Sony Xnogwat8-VB Is zo'n grote set ineen met 5cd wisselaar (heerscht !) nominaal vermogen 120 watt, piek 200 watt met dolby surround en dolby pro logic |
|
Hmmm ik heb gewoon ouderwets 2 boxen... geen surround spul dus.. Kenwood 180 watt versterker Kenwood CDspeler Akai platenspeler (niet helemaal OK meer ) 2 3-weg luidsprekers... merkloos, 150 watt per stuk... heel goedkoop (1 piek per watt ) maar klinkt hardstikke goed.. Oja, kheb er een klein mengpaneel tussenzitten... handig? neuh, maar staat wel stoer Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Philip gheto blaster van 12 jaar oud, een goede vriend van mij heeft hem onder handen genomen, en het geluid aardig weten op te fokken to 2x 70 watt. Met 8 batterijen en het geluid vol uit is hij na 10 minuten al weer leeg. Maar op 220 doet hij wonderen. Genoeg om de buren op stang tejagen. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 04-11-2001 17:06] Wiegen Meister ! |
|
128bits Soundblaster, 1000 watt speakers met subwoofer MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
eigenlijk heb ik 2 installaties een Pioneer bestaand uit losse componenten met Surround gedoe 4 boxen van in totaal 340 watt en een Sony met 2 boxen van in totaal 270 watt Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
ik gebruik Philips DVD 711(cd spelere en dvd speler) Yamaha DSP A5 dolbydigital versterker.(WATT:weet ik veel...veel) Sony mindisc deck En een paar 15 jaar oude KEF boxen die kunnen Blasten als een clusterbom..... [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 04-11-2001 17:33] Suck my piss |
|
Ik sluit me discman aan op men vaders versterker van net na de oorlog, en het klinkt prima! Ohja, met 2 Kef boxen (weinig watt) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
KEF is toch wel populair under de speakers. Wel jammer dat ze vrij prijzig zijn. |
|
1300watt versterker. Was van de bioscoop die over de kop is gegaan, ernaast staan 2 120x70x40cm speakers. Beide met 1 subw. 3 middentoners en een 'tweeter'. hehe, Deze zijn overigens ook in goedkope uitvoering te krijgen. Is tevens gitaarversterker, pc zit erop, tv enz. gewoon alles.. supergeluidje.. In de auto -> uhm.. kenwood boxen 4x120 (geloof ik, zou ik na moeten kijken) en een 650watt versterker. Is volgens mij piekvermogen hoor.. dunno, was niet al te duur, wel goed geluid. En 4 subwoofers (4 ja).. Kofferbak ligt vol. Is niet erg.. krat bier past op de achterbank.. Ik heb ook 2 oordopjes voor in mijn port. mp3 speler (rio300), die zijn 5 watt ofzo;].. God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Kef ruled gewoon....heb hier nog een heel oud paar staan.....doet et nog prima! Suck my piss |
|
quote: uhm .. SB64 met uhm.. sja boxen.. en een subwoofer. die set heet TRUST soundforce1200.. maar ik weet nie hoeveel watt da is hoor... 1200? |
|
quote: Ja KEF Rules. Ik heb nieuwe kef speakers belasting vrij aangeschaft scheelt echt een bom duiten. De buren genieten ook aardig mee hehehe |
|
'k heb een 4-tal grote boxen , 2x150 (2weg) en 2x100(3weg), en dan nog 5 kleine (incl woofer) voor de computer. Gezamelijk vertegenwoordigd dit een vermogen van ongeveer 800 watt (--> genoeg om de buren gek te krijgen ) |
|
op me kamer: aiwa dingetje met 5cdwisselaar enzo met 320 watt aan geluid in totaal mijn rookradio in de garage: cassettedek van me pa die er toendertijd (1970) 350 piek voor heeft betaald terwijl een walkman van 20 piek nu nog meer functies heeft... Je moeder. |
|
dan maar hier ik heb een vraag over bedrading door de vele apparaten en toestanden in mijn personal room kom ik stekkers tekort ik moet de kamer kruisen met 1 kabel, maar dat is archielelijk. weet er iemand van het bestaan af van apeciale tapijten of whatever om dit weg te moffelen? of iemand met ORIGINELE ideeën? greetz signature |
|
wat dacht je van een holle plint? |
|
aan gedacht, maat dan moet ik een deur rondomrond nemen ook>... signature |
|
extra stopcontact(en) aanleggen dan.. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
dat noem ik nu "waardevolle informatie" signature |
|
Mijn cd speler is kapot en nu gebruik ik mijn dvd speler. Mijn geluid is wel een stuk minder geworden. |
|
alstu werkt ook nog goed als verwarming als je hem binnen zet, misschien wat voor beli ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ik denk dat zijn vriendin nog dienst doet als... signature |
|
Cambridge Audio - Azur 540A Versterker Cambridge Audio - Azur 540D DVD/CD speler Daarbij een setje custom HIFI boxen (IQ) met filters en hele ratteplan. |
|
Marantz sr780 versterker Marantz cd72 En een paar van deze jongens... Dali 606 Bloazen! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |