IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Hideous Mangleus
Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 15-04-2004 8:50 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Iemand bekend met deze band? Nu het betere weer er zit aan te komen draai ik automatisch weer meer old-school death/grind. En naast oude Regurgitate en Corpse (Slov) is dit toch wel 1 van mijn favorieten.

Het album 'All your friends are dead' stamt reeds uit begin de jaren 90 doch recentelijk poogde Repulse Records ze tevergeefs tot een nieuw album te overhalen. De band is voorgoed RIP vrees ik doch blijft een echte aanrader.

[Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 15-04-2004 8:51]

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

spectre
Usericon van spectre
Posted 15-04-2004 10:50 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

het ziet er uit als van die semi humoristische grindgrappemakers.... als ik de hoes zo zie... dus niks voor mij I'm affraid

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 15-04-2004 11:04 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 10:50 schreef spectre het volgende:
het ziet er uit als van die semi humoristische grindgrappemakers.... als ik de hoes zo zie... dus niks voor mij I'm affraid

Het is gewoon non-serious, vette grind-n-roll!

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com