|
Auteur: |
|
|
Hey Teotwawki is een progressieve death metal band uit Hoofddorp. We hebben sinds twee weken eindelijk onze debuut cd (The Mass Of Void) af, die vanaf heden te bestellen is via info@teotwawki.nl Hij is ook verkrijgbaar bij Boudisque in Amsterdam en bij Plaatboef Haarlem. Voor een voorproefje: http://student-kmt.hku.nl/~pytrik/Teotwawki/mp3/Teotwawki%20-%20Architect.mp3 Laat weten wat je er van vind op het gastenboek van onze website: http://www.teotwawki.nl 7 mei - De Kade - Zaandam, met Neuk! 8 mei - Trapnotov - Almere, met Dark Reign + Last Breath Denied |
|
Best goed. Te koop waar in Amsterdam? |
|
Voorproefje klinkt leuk, niet speciaal. En ik heb geen geld. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
Klinkt bruut en zwaar, leuk in elk geval. |
|
Ecthelion: hm wie weet, op het moment staat nog niets in die hoek in de planning.. Faust: Boudisque, www.boudisque.nl goeie zaak voor metal en aanverwanten bedankt voor de reacties! |
|
Klinkt wel lekker zeg, kan best nog wat heel moois worden in de toekomst! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
dank je wel |
|
quote: jammer dat was vroeger wel anders van wat ik me er van kan herinneren "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
wat betekent de bandnaam eigenlijk... klinkt als 1 of andere indianenstam Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Klinkt wel ok dit. Maar wat is er progressief aan? |
|
quote: The End Of The World As We Know It Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Hmmmm, R.E.M. fans. |
|
Nummer op zich is wat eentonig en kan wat meer pit gebruiken imo. Maar ff de rest van de cd afwachten alvorens een definitief antwoordt te geven. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: jaja... Oud Vuil. |
|
Ja de naam hebben we sinds '97, zonder dat we van het nummer van REM wisten. Maar goed, om nou de naam daarom te gaan veranderen.. Maar: we hebben onze website volledig hernieuwd, en er zijn vanaf heden 2 nummers te downloaden van ons nieuwe album. komt dat zien! |
|
*grote schop omhoog* 7 oktober in de Oefenbunker in Landgraaf: Teotwawki Torment Engraved Fatlip |
Index / Heavy Metal |