|
Auteur: |
|
|
Gave band. Heb ze vorig jaar nog op Wacken gezien. Ondanks dat de bassist niet op was komen dagen, was het toch een goed optreden. Ik heb de cd A Coming Storm van ze. Staat een toffe cover van Nightcrawler van Judas Priest op. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Zitten bij Mystic Circle platenlabel Massacre. Toffe Black/Death uit Duitsland. |
|
Zaten die gasten niet op Black Mark? Zo ja, dan ken ik er wel wat van...lekkere muziek... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik ken het niet zo heel goed, maar wat ik er ooit van gehoord heb, klinkt lekker. Misschien binnenkort eens wat van zien te downloaden ofzo. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Gefeliciteerd, een prima topic! Erg toffe band ook. A Coming Storm is een van mijn favoriete cds van 2003 en de oudere "The Age Of Cataclysm" is ook zeker een aanrader!!! Zenial |
|
Ik heb gisteravond "The age of cataclysm" gedownload en ik wist niet dat het zo goed was. Sfeervolle maar toch stevige aanstekelijke muziek. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
De naam klinkt als Doom Metal, is het dat ook .. |
|
Nee Black ofzo ... wel geinig opzich. Maar niet True genoeg voor mij. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
het is inderdaad black, maar, zoals Claw al zegt, geen supertrue black metal. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
wow mooi zonder bassist! dan moeten ze echt goed zijn |
|
Hahahahah eindelijk Achja het is iniedergeval een knetters satanistisch alleen het nummer super satan al.. (vet nummer hoor!!) ennem: zonder bassist en het nog mooi klinken ook! dat vind ik zeker wel knap jah!! Ik vind het zonder bas altijd zo kaal klinken (niet omdat ik bassist ben). Bassist |
|
quote: Ja, ik was toch ook wel redelijk onder de indruk, omdat ik beide cd's (The Age of Cataclysm en A Coming Storm) vantevoren al kende. Maar Cryptic Wintermoon was in de laatste week voor Wacken nog bevestigd en ik denk dat de bassist al andere plannen voor die week had of zo... Maar in ieder geval stond die zanger op een gegeven moment te vertellen dat "als het geluid nogal dunnetjes overkomt, kan dat kloppen want onze bassist is gewoonweg niet op komen dagen" (maar dan in het Duits natuurlijk...). Maar het enige dat me daarvoor opgevallen was, was dat ik maar 5 mensen op het podium zag (de zanger, de toetseniste, de drummer en 2 gitaristen), waar je in dit geval er 6 zou verwachten. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Die nieuwe cd "Of Shadows... and the Dark Things You Fear" is ook weer behoorlijk geslaagd. Vind het een beetje richting Dimmu Borgir gaan, maar dan nog wel een beetje geinspireerd. Het nummer 'Heavy armed assault' heeft bij mij al een paar keer op repeat gestaan Zenial |
Index / Heavy Metal |