|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ah kijk, dan is er toch geen Matinee in 013. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Gaaf . ben er zeker bij. Stronhold is zeker een leuke band |
|
quote: precies. Toppie |
|
als ik deathfest heb overleefd kom ik wel langs |
|
quote: Nou volgens mij lig ik dan nog in coma |
|
Dan kruip je maar uit je bed. Een middag gratis bands zien is nooit weg, toch? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Spelen voor een krat bier is ook nooit weg, toch? |
|
quote: Jij kan het weten! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Dat is al wel weer 8 jaar geleden voor mij, mienjong. Mooi man, dat hatred-lidje pesten op fora. |
|
quote: Jammer dat het dan weer geen effect heeft hehehe. Voor mij is het uhm....ik heb eigenlijk nog nooit voor een krat bier staan te spelen, altijd betaald gekregen. [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 17-04-2004 13:20] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Zo, zo. En wat krijg je dan wel niet voor fenomenaal bedrag om mee te mogen spelen op een idioot metal wedstrijdje? Hoeveel consumptie bonnen? |
|
quote: Nee zeker niet, maar met een brakke kop is wat anders. |
|
Te ver voor mij, 17,50 voor een gratis optreden Veel plezier iedereen die wel gaat I am the 1%. |
|
quote: Ik zou het niet weten, kennelijk heb jij er meer verstand van, dus ik zou zeggen: "vertel!". What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Bron Hatred site: 08-05-2004 Het Viadukt, Groningen (halve finale Metal Battle) Vertel het mij maar. Ik zou het niet weten. |
|
Hey pikkies, mooi weer he, buiten . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Nogal ja. Over een half uurtje fijn cruisen richting Rotterdam. Nog maar even Rutan pesten dus. |
|
quote: ah, de fameuze jaren tachtig! blij met een bak bier. Oud Vuil. |
|
quote: Ik wel. Maar iniedergeval bedankt voor het omhooghouden van dit topikc, en het reclame maken voor mijn band! Tof van je! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
OMHOOG! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ik zie wel maar zou het leuker vinden als Hatred eens een keer in Zeeland speelde.. Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
quote: Dan moeten de programmeurs daar ons eens neerzetten (muv 't Beest en Bar Americain, want die doen dat al) [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 18-04-2004 20:46] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Klinkt erg leuk maar ik heb al LarP plannen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Tja, waarom niet, Waag eens een dansje! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |