|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Post het hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=41 Of laat de topictitel wat duidelijker maken. Een algemeen Amon Amarth topic is er al (in meervoud).. ..."Hate can only create more hate"... |
|
WHAAAAAAGH HEERSCH! Een van de beste, vetste, beukende bands die ik ken! Ookal is het ver reizen, ben erbij! |
|
ik verander de topic naam wel! EDIT: hmm ik kan de topic naam niet meer veranderen Ik denk dat we dat werk over moeten laten aan een moderator. verander het dan maar in Amon Amarth In nederland ofzow [Dit bericht is gewijzigd door EcthelionBandmember op 16-04-2004 18:57] Bassist |
|
RIDE FOR VENGEANCE |
|
quote: Helaas kunnen alleen de mods dat... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Nou vooruit dan maar. Ik hoop dat ik hier bij kan zijn. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
dope shit! ik neem aan dat ze in de kade spelen? helaas duurt 11 oktober nog even... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: zoals ik zei: ze spelen op de planken van de kade Bassist |
|
oh ja, ik zie het enne zaandam ligt boven amsterdam Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Tegen die tijd vallen de Herfst bladen weer van de bomen Amon Amarth bedoel ik |
|
Amon Amarth is echt geweldig, ik heb al hun albums Het is nog een tijdje weg, maar ik hoop dat ik er zal zijn, jammer dat het op een maandag is... |
|
Ik vind amon amarth wel aantrekkelijk. Maar o ik er wezen zal.... |
|
quote: Is het op een maandag o_O kut dat wordt moeilijk Bassist |
|
Wat heb jij een debiele nick zeg |
|
Aanwezig What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Interessant. Heb ze 2 jaar geleden eens live gezien en dat was verbazingwekkend goed en dat terwijl de cd's me niet eens zo kunnen boeien. Live beukt Amon Amarth hard, dus ben denk ik wel aanwezig. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Was dat toevallig hun tour met Vomitory en Callenishc Circle? Dat beukte inderdaad hard! |
|
quote: Inderdaad! Lekkere avond was dat. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
weer ver weg heb ze op xmass ook al moeten missen |
|
quote: jammer, dat was ook een zeer sterk optreden. maar ik slaap desnoods op het station... een Amon Amarth headliner tour wil ik niet missen |
|
*foutje* [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 25-08-2004 19:49] |
|
Op maandag?! |
|
Godverdomme hier had ik graag naar toe gewild , maar op 11 oktober ben ik net in Kenia (is opzich ook wel leuk) |
|
DISILLUSION speelt toch ook? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Van de Amon Amarth website: "FATE OF NORNS EUROPEAN TOUR 2004" AMON AMARTH (swe) special guests: IMPIOUS + DISILLUSION Ja dus |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |